خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: با باخت تیم ملی مقابل ازبکستان کار ما خیلی سخت شده و باز هم کار ما به اما و اگر کشیده شده است.

مهدی مهدوی کیا در خصوص آخرین وضعیت این تیم و همچنین دیدار تیم های فوتبال ملی ایران و ازبکستان ضمن بیان مطلب فوق گفت: تیم ملی فوتبال ایران با باخت مقابل تیم ملی ازبکستان در موقعیت بدی قرار گرفته و باز کار ما به اما و اگر کشیده شد. ما می توانستیم با شکست ازبکستان از زمین خود صعود مستقیم را به رقابت های جام جهانی برزیل قطعی کنیم. با این شکل بازی و نتایجی که بدست می آوریم روند کار ما در سه بازی باقی مانده خیلی سخت شده است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از کی روش در خصوص تعطیلی رقابت های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی اظهار داشت: حدود 3 هفته لیگ را برای هماهنگی بیشتر بین بازیکنان تیم ملی تعطیل کردند اما به یکباره می بینیم پیش از بازی با ازبکستان برای هماهنگی بیشتر بین ملی پوشان مقابل تیم ملی تاجیکستان بازی تدارکاتی انجام می دهیم که در این بازی از بازیکنانی استفاده می شود که در بازیهای تیم ملی کمتر به آنها بازی رسیده  و در بازی مقابل ازبکستان نیز نیمکت نشین بودند.

مهدوی کیا با بیان اینکه کی روش باید در این خصوص پاسخگو باشد تاکید کرد: بنابراین می بینیم که بازیکنان اصلی تیم ملی بعد از سه هفته دوری از شرایط مسابقه مقابل ازبکستان به میدان می روند.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ضمن انتقاد از عملکرد خط حمله تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه تیم ملی ایران در 5 بازی مقدماتی جام جهانی فقط دو گل زده و ما به ازبکستان و لبنانی باخته ایم که در طول تاریخ فوتبال ایران هیچگاه به آنها نباخته بودیم. البته هنوز به طور قطعی نمی توان گفت چیزی از دست رفته چون همچنان فرصت داریم اما کار ما خیلی سخت شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس طی هفته های اخیر روند رو به رشد خوبی را طی می کند که اوج این موضوع پیروزی پرگل ما مقابل تیم پیکان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر بود. با توجه به وقفه ای که در رقابت های لیگ برتر بوجود آمده  امیدواریم روند رو به رشد و آمادگی خود را همچون بازی با پیکان در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر نیز حفظ کرده باشیم.

 

 مهدوی‌کیا در مورد دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن گفت: بعد از کسب پیروزی پرگل برابر پیکان سه هفته لیگ تعطیل شد، امیدوارم در بازی با ذوب‌آهن بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و به روند نتایج خوب مان ادامه دهیم، ذوب آهن تیم خوب و قدرتمندی است اما در آزادی و مقابل دیدگان هواداران مان به میدان می‌رویم و باید هر سه امتیاز را کسب کنیم.

مهدوی کیا در خصوص آشتی مانوئل ژوزه  و علی کریمی نیز تاکید کرد: خوشبختانه مشکلاتی که بین این دو نفر وجود داشته حل شده که این موضوع هم به نفع تیم و هم به نفع خود علی کریمی است و مطمئنم علی کریمی با انگیزه ای که دارد  در اداره رقابت های لیگ برتر می تواند کمک زیادی به تیم پرسپولیس کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)