مرجع خبری پرسپولیس : نوسان‌ها اجازه نداده پرسپوليس بشود آن تيمي كه بايد و هنوز آنقدر سوال بي‌پاسخ در ذهنمان مانده كه بهانه‌اي باشد براي هم‌صحبتي با كاپيتان.

 

از نگاه مهدي مهدوي‌كيا همه مشكل پرسپوليس ساختار دفاعي‌اش است كه دردسرساز شده و البته اميدوار است كه در رقابت با آسيايي‌ها اين مشكل گريبان او و تيمش را نگيرد.

 

خيلي‌ها معتقدند پرسپوليس حتي با آمدن مصطفي دنيزلي هم نتوانسته از لحاظ كسب امتياز نسبت به زمان مربيگري حميد استيلي پيشرفت داشته باشد، با آنها موافقي؟

به نظر من در اين مورد بايد سرمربي صحبت كند ولي در مجموع پرسپوليس فراز و نشيب زيادي داشته. ما در بعضي از بازي‌ها خيلي خوب بوديم و در بعضي از بازي‌ها خيلي بد و اين براي پرسپوليس خوب نيست. فكر مي‌كنم تيم ما در ساختار دفاعي مشكل دارد و اين خيلي بد است كه پرسپوليس زياد گل مي‌خورد.

 

دنيزلي براي بهبود ساختار دفاعي تيم كاري كرده؟
او به‌عنوان سرمربي تلاش خودش را انجام مي‌دهد تا اين مشكل برطرف شود و فقط احتياج به زمان داريم. پرسپوليس نبايد در هر بازي دو گل بخورد و اين اصلا خوب نيست. ما در كارهاي هجومي تيم خوبي داريم و در كارهاي دفاعي موفق نيستيم.

شايد چون تيم‌هاي دنيزلي هجومي بازي مي‌كنند، در دفاع مشكل دارند!
اين براي اولين‌بار است كه كار كردن با دنيزلي را تجربه مي‌كنم. به هر حال او به فوتبال تهاجمي علاقه دارد ولي ما بايد دفاع تيمي را درست كنيم تا بهتر نتيجه بگيريم.

فكر مي‌كني در ليگ قهرمانان چه آينده‌اي در انتظار پرسپوليس است؟
كار ما در اين بازي‌ها واقعا سخت است ولي اميدواريم كه بتوانيم از حيثيت ايران و پرسپوليس در آسيا دفاع كنيم. الهلال و الغرافه تيم‌هاي بسيار خوبي هستند و معتقدم در اين بازي‌ها تيم‌هاي باكيفيتي حضور دارند.

پرسپوليس از گروهش صعود مي‌كند؟
كار سختي داريم ولي بايد صعود كنيم.

بازي با الهلال و الغرافه هم خيلي سخت است.
الهلال كه نيازي به تعريف كردن ندارد و مطرح‌ترين تيم عربستان است. آنها كاملا حرفه‌اي هستند كه هميشه از بازيكنان خوب خارجي و بهترين‌هاي فوتبال عربستان استفاده مي‌كنند. الغرافه هم در سال‌هاي اخير خودش را به‌عنوان يكي از تيم‌هاي خوب قطري نشان داده است.

تا حالا چندبار مقابل الهلال بازي كرده‌اي؟
من فقط يك بار با پيراهن پرسپوليس مقابل الهلال بازي كرده‌ام كه در لبنان اين تيم را با يك گل شكست داديم و من با پاس ادموند بزيك به الهلال گل زدم. يك‌بار هم در رده‌بندي جام باشگاه‌هاي آسيا با الهلال بازي كرديم كه با 4گل شكست خورديم و من به دليل مصدوميت غايب بودم. به نظر من تيم‌هاي عربستاني از قديم برخلاف خيلي از كشورهاي عربي فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذارند و دنبال حاشيه نيستند.

مثل اينكه به مراسم قرعه‌كشي رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني هم دعوت شده‌اي!
بله، همين‌طور است.

امكان دارد قرعه ايران به دست شما انجام شود؟
راستش را بخواهيد نمي‌دانم ولي اگر قرار شد اين اتفاق بيفتد اميدوارم قرعه خوبي براي ايران بردارم.

 

منبع: ایران ورزشی

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)