مرجع خبری پرسپولیس : الى قرار است پا در ليگ نهم بگذارد كه تغييرات زيادى چه در عرصه كادر فنى و چه در زمينه نفرات باعث شده پيش بينى آينده اين تيم كمى سخت شود و اين در حالى است كه همه بازيكنان آن معتقدند اين تيم مى تواند انتظارات هواداران را برآورده سازد. مهدى شيرى بازيكنى كه در ابتداى فصل نقل و انتقالات به جمع سرخپوشان پيوست نيز معتقد است مى توان به اين تيم و آينده اش اميدوار بود و كادر فنى جديدى كه از ابتداى فصل در اين تيم كار كرده در كنار زلاتكو كرانچار مى تواند پرسپوليس را به سرمنزل مقصود برساند. در حالى كه در ۲ ، ۳ روز پيش با اعلام هيأت فوتبال استان مبنى بر وجود مشكل در قرارداد مهدى شيرى حرف و حديث هايى در اين زمينه به وجود آمده بود با اين بازيكن تماس گرفتيم تا ضمن سؤال در خصوص اين مسأله در مورد شرايط پرسپوليس در آستانه شروع ليگ از هافبك شيرازى سرخپوشان سؤالاتى داشته باشيم. ماحصل اين گفت وگو خواندنى است. با ما همراه باشيد:
يكى، دو روز پيش به دليل مشكلاتى هيأت فوتبال استان فارس قراردادت را فاقد اعتبار اعلام كرده بود. در اين زمينه توضيحى مى دهى؟
مشكل خاصى نبود و خيلى زود برطرف شد. من يكى ، دو مرحله از مراحل قانونى مداركم در اين هيأت كم بود كه طى تماسى كه با هيأت فوتبال استان فارس داشتم مشكل به وجود آمده را حل كردم و الان مسأله اى باقى نمانده است و خيالم از اين بابت راحت شد.

از اين مسأله كه بگذريم در مورد شرايطى كه در حال حاضر بر پرسپوليس حاكم است صحبت مى كنى؟
همه چيز روال خوب و عادى را در پيش دارد و تمريناتمان را با برنامه دنبال مى كنيم. بعد از اردوى تركيه به مرور كارهاى تاكتيكى مان را آغاز كرده ايم كه با روند خوبى كارمان پيش مى رود و اميدواريم بتوانيم تا شروع فصل كه فرصت زيادى هم به آغاز آن باقى نمانده آماده شويم.


به نظر مى رسد با توجه به تأخير در معرفى سرمربى اين مسأله باعث شود تيم به هماهنگى صددرصد نرسد؟


چه قبل از معرفى كرانچار چه بعد از آن، ديگر اعضاى كادر فنى يعنى عبدى و عابدزاده زحمات زيادى كشيده اند و اين مسأله كماكان ادامه دارد. البته با توجه به اينكه سرمربى مان دير به جمع ما ملحق شد فكر كنم تا حدودى از نظر هماهنگى با افكار اين مربى از آمادگى صددرصد دور باشيم اما مطمئن باشيد تمام تلاشمان را به كار مى گيريم تا خيلى زود بتوانيم از اين نظر هم به شرايط ايده آل برسيم.
فكر مى كنى در اين فرصت اندك، كرانچار توانسته نسبت به شناخت تيم و پيدا كردن ارنج تيم اطلاعات جامع و كافى براى حضور در بازى رسمى پيدا كند؟
قطعاً يكسرى اطلاعات به او داده شده. اين موضوع حتماً از طرف كادر فنى و بازيكنان قديمى و باتجربه تيم صورت گرفته است و با توجه به پيش زمينه قبلى، بازى تداركاتى ما مقابل پيكان و چند روزى كه از حضور اين مربى در تمرينات مى گذرد، قطعاً اطلاعات خوبى از تيم و وضعيت نفرات آن به دست آورده كه مى تواند كمك زيادى براى او باشد.
جدايى على كريمى چه تأثيرى در روند كار پرسپوليس در طول فصل خواهد داشت؟ بازيكنى كه قطعاً حضورش چه به لحاظ روحى و چه از نظر فنى تأثير بسزايى براى پرسپوليس داشت.
على كريمى بازيكن كوچكى نيست كه بتوان گفت غيبتش در پرسپوليس به چشم نمى آيد. او در بين هواداران جايگاه خوبى داشته و دارد و صددرصد اگر امسال هم در پرسپوليس بود مى توانست مهره مؤثرى براى ما باشد اما بنابه هر دليلى با پرسپوليس به توافق نهايى نرسيد و از اين تيم جدا شد. نمى توان مدعى شد پر كردن جاى خالى او آسان است. قطعاً اينكه بتوان خلأ او را پر كرد كار سختى است اما غير ممكن نيست. ما همه با يك هدف و انگيزه دور هم جمع شده ايم و آن هم اين است كه بتوانيم دست به دست هم براى رسيدن به قهرمانى تلاش كنيم كه انشاءالله به اين هدفمان خواهيم رسيد.
تا روز بازى با مس فرصت زيادى باقى نمانده. فكر مى كنى تيم بتواند دست پر از سفر به كرمان به تهران باز گردد؟
همه تلاش بچه ها، كادرفنى، مديريت و در كل مجموعه پرسپوليس اين است كه به قهرمانى برسيم و به همين خاطر مى خواهيم ساز قهرمانى مان را از روز اول كوك كنيم تا هيچ چيز و هيچ كس مانع از اين نشود كه ما به هدفمان نرسيم. بازى اول براى همه تيم ها حكم يك ديدار مهم و روحيه بخش را دارد. براى همين ما فقط به ۳ امتياز كامل اين ديدار فكر مى كنيم.
شرايط مس را براى ديدار با پرسپوليس چطور ارزيابى مى كنى؟
مس كرمان جزو تيم هاى خوب ايران است كه سال قبل نتيجه خوبى گرفت و توانست سهميه آسيايى را هم كسب كند. اين تيم به لحاظ كادر فنى و بازيكن شرايط خوبى دارد. ضمن اينكه در اين بازى از امتياز ميزبانى برخوردارند و اين مسأله مى تواند كمك زيادى كند اما همه اين فاكتورها نمى تواند مانع هدف ما در اين ديدار شود. ما براى پيروزى به كرمان مى رويم و به اميد خدا با دست پر هم باز مى گرديم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)