مرجع خبری پرسپولیس : مهدى شيرى هافبك پرسپوليس معتقد است اين تيم در خانه و خارج از خانه توانايى بردن هر تيمى را دارد و با بهتر شدن شرايط روحى صددرصد به مدعى كسب عنوان قهرمانى ليگ نهم حرفه اى تبديل شده است. گفت و گو با وى را بخوانيد:
• بازى با مقاومت چطور بود؟
– بازى خوبى بود و اين نتيجه باعث آشتى هواداران با تيم مى شود. ما بايد در اين بازى پيروز مى شديم كه شديم و خدا را شكر كه با نتيجه خوبى هم برديم. به لحاظ فنى هم بازى خوبى بود و موقعيت هاى زيادى روى دروازه هر ۲ تيم ايجاد شد. ما هجومى بازى كرديم و برديم.

• مقاومت را در اين ديدار چطور ديدى؟

– مقاومت تيم خوبى بود و در نيمه اول هم خوب كار كرد اما در نيمه دوم افت كردند و به لحاظ روحى و روانى به هم ريختند. ما از اين فرصت استفاده كرديم و گل هاى بيشترى زديم.

• چرا دوباره به نيمكت ذخيره ها برگشته اى؟

– نظر كادرفنى بود كه از اول در تركيب نباشم اما اين طورى نخواهد ماند و دوباره به تركيب برمى گردم.
• چرا هواداران از اين بازى استقبال خوبى نداشتند؟
– طبيعى است چون ما مقابل پيكان و استقلال نتيجه خوبى نگرفته بوديم اما با اين نتيجه اى كه گرفتيم در بازى هاى بعدى دوباره هواداران زيادى به استاديوم مى آيند.
• تغييرات مديريتى پرسپوليس را چطور ارزيابى مى كنى؟
– درمورد تغيير و تحولات صحبت نمى كنم چون اجازه ندارم و در حيطه من نيست. اميدوارم هر اتفاقى كه مى افتد در جهت پيشرفت پرسپوليس باشد.
• آمدن كاشانى تأثيرى در پرسپوليس داشته است؟
– ايشان كارنامه مشخصى دارند. آقاى انصارى فرد هم زحمت كشيدند اما به خاطر اتفاقات نتيجه نگرفتيم. حضور كاشانى باعث شده انگيزه بعضى از بازيكنان بيشتر شود و از نظر روحى وضعيت تيم بهتر شده است. تيم بايد با اين شرايط نتيجه مى گرفت كه گرفت.

• بازى با فولاد را چطور پيش بينى مى كنى؟

– بازى سختى است. فولاد با حضور آقاى جلالى در اين ۲ هفته خوب نتيجه نگرفته و توقعات از اين تيم بالاست و به همين دليل مقابل ما انتحارى بازى خواهند كرد. بايد با انگيزه بالا به زمين برويم تا ۳ امتياز اين بازى را بگيريم.

• مى توانيد فولاد را در اهواز شكست دهيد؟

– بله. ما به اينكه حريفمان فولاد است يا تيم ديگرى، كارى نداريم. ما توانايى بردن هر تيمى را داريم، حالا در خانه يا خارج از خانه فرقى ندارد. اميدواريم از فرصت هايى كه به دست مى آوريم خوب استفاده كنيم و ۳ امتياز بازى را بگيريم.

• پرسپوليس را مدعى قهرمانى مى دانى؟

– صددرصد. شرايط روحى و روانى تيم بهتر شده و انشاءالله در چند بازى ديگر نتايج لازم را مى گيريم تانيم فصل را به خوبى تمام كنيم. قطعاً جزو مدعيان قهرمانى خواهيم بود.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)