در پرسپوليس دنبال كسب تجربه هستم

مرجع خبری پرسپولیس : مهدي تارتار به راحتي و با استقبال، مربي بودن در پرسپوليس را قبول كرد و اين را شايد بتوان از قابليت‌هاي مهدي دانست كه مي‌خواهد با تجربه و دانش بيشتر، خود را در جمع سرمربيان مدعي قرار دهد.


از سرمربيگري راه‌آهن به مربيگري پرسپوليس رضايت داديد؟
بله، مي‌خواهم با بودن در كنار مربيان و بازيكنان بزرگ، تجربيات و دانش بيشتري كسب كنم و اگر قرار شد روزي سرمربيگري تيمي را بپذيرم، بتوانم مدعي باشم.

 
تمرين‌هاي تيم در چه وضعيتي است؟
سه چهار روزي است كه تمرين‌هاي تيم به سمت شناخت بيشتر تاكتيك‌هاي تراكتورسازي رفته و ديروز هم تمرين سبكي انجام داديم و فردا صبح هم بازيكنان با تمرين سبك براي بازي با تراكتورسازي آماده مي‌شوند.

 

درباره بازي چه نظري داريد؟
به نظر مي‌رسد بازي سختي برابر اين تيم داشته باشيم. تراكتورسازي تيم سرسختي است و هواداران بسيار زيادي دارد. همه بازي‌هاي تداركاتي تراكتورسازي را آناليز كرديم. به‌خصوص آخرين بازي تداركاتي اين تيم كه با صبا برگزار شد، كاملا آناليز و براي بازيكنان هم توضيح داده شده است. قبلا هم با اين تيم بازي كرده‌ايم اما اين تيم تغيير و تحولاتي داشت كه مجبور شديم براي بردن اين بازي، تفكر بيشتري داشته باشيم.

 


نتيجه بازي را چگونه پيش‌بيني مي‌كنيد؟

با شناخت خوبي كه از بازيكنان تيم تراكتورسازي داريم، به هواداران قول برد مي‌دهيم و هر سه امتياز در اين بازي را مال خود مي‌دانيم و چون بازي روز عيد برگزار مي‌شود، اين سه امتياز را به عنوان عيدي به هواداران تقديم مي‌كنيم.

 


پس به چيزي غير از برد فكر نمي‌كنيد؟
همين طور است، بازي‌هاي اول ليگ خيلي حساس هستند. برد در بازي‌هاي اول، روحيه بازيكنان را بالا مي‌برد و حاشيه‌هاي تيم را كاهش مي‌دهد و اگر قرار باشد مدعي قهرماني و جام باشيم كه هستيم حتما بايد اين تيم را با توجه به اينكه ميزبان هم هستيم شكست دهيم. مطمئن باشيد پرسپوليس تيم بسيار آماده‌اي است كه اين فصل ماهيت واقعي خود را نشان مي‌دهد. در هر صورت فوتبال قابل پيش‌بيني نيست ولي تمام تلاشمان را به كار خواهيم بست.

 


از وضعيت آقاي عبدي اطلاعي داريد؟
نه متاسفانه هيچ اطلاعي از صحبت‌هاي ايشان با باشگاه ندارم ولي اميدوارم در خدمت اين مربي خوب باشيم.

 


وضعيت مصدومان تيم به كجا رسيد؟

امسال خوشبختانه مصدومان زيادي در پرسپوليس نداريم. فشنگچي آسيب‌ديدگي جزيي داشت كه در حال حاضر تمرين مي‌كند و اميدوارم به بازي هم برسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)