مرجع خبری پرسپولیس : مهدي شيري هافبك پرسپوليس معتقد است هر سرمربي براي انتخاب كاپيتان سبك و سياق و روش خاصي دارد، بنابراين بايد از آن تمكين كرد.


شيري در اين باره گفت:« به هر حال دايي سرمربي با تجربه‌اي است كه سال‌ها در متن فوتبال حضور داشته است. هر سرمربي سبك و روش خاص خود را براي انتخاب كاپيتان تيمش دارد و مطمئنا علي دايي ينز روش خاصي را براي تعيين كاپيتان تيمش دارد. روشي كه بر جمع كردن آراء از بين بازيكنان انتخاب شده كه به نظر من اين تصميم هيچ حاشيه‌اي را براي تيم ما به وجود نمي‌آورد.

 

وی ادامه داد: هر بازيكني كه كاپيتان تيم شود، مسووليتش سنگين‌تر شده و بعد از سرمربي تمام مسووليت تيم در داخل زمين به او سپرده خواهد شد .مسووليتي كه بايد كاپيتان جديد آن را به خوبي انجام دهد.»

 

او مطمئن است كه شكست هاي پرسپوليس ديگر تكرار نمي شود: «من مطمئنم آن باخت‌ها ديگر تكرار نخواهد شد. ضمن آنكه فكر مي‌كنم ما براي از بين بردن خاطره آن پنج شكست متوالي، 4 برد متوالي ديگر به هوادارانمان بدهكاريم. موضوعي كه در شروع بازي‌هاي ليگ درصدد تحقق آن خواهيم بود.»

 

شيري معتقد استقلال،پرسپوليس،ذوب آهن و سپاهان از نظر بازيكني پتانسيل بالايي دارند: «من تيم ديگري را با پرسپوليس مقايسه نمي‌كنم ولي فكر مي‌كنم 4 تيم پرسپوليس، استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان از لحاز بازيكن پتانسيل بسيار خوبي دارند اما بازيكنان با پتانسيل بالا بايد در قالب تيم به كار سرمربي تيمشان بيايند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)