مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص شرایط حضور تماشاگران دربی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر به صحبت پرداخت.

سهیل مهدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون اظهار نظر مدیرعامل استقلال درباره برگزاری دربی با حضور تماشاگران، گفت: فتح‌الله‌زاده لطف دارد و بسیار آدم دوست داشتنی و مدیر قدیمی فوتبال کشور است. تا کنون بابت این موضوع نامه‌ای از باشگاه استقلال دریافت نکردیم. برای چنین منظوری باید درخواست کتبی بزنند و نظر شورای تامین در این خصوص پرسیده شود. ما هم طبق قانون اگر درخواستی باشد، آن را بررسی می‌کنیم.

تیم ملی تازه از جام جهانی برگشته و ما هنوز درباره این موضوع جلسات لازم را نداشته‌ایم. همان‌طور که می‌دانید این تصمیم‌ خارج از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید گرفته شود. جلساتی در این رابطه خواهیم داشت. هر استانی که شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‎‌هایش را داشته باشد، می‌تواند پذیرای تماشاگران در مسابقات باشد.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود میزبانی پرسپولیس، آیا مدیرعامل استقلال می‌تواند درخواست بازی با تماشاگر داشته باشد، تصریح کرد: در بازی دربی همه چیز برابر است و شرایط فرقی نمی‌کند. در صورت حضور تماشاگران سکوها به صورت پنجاه پنجاه بین دو تیم تقسیم می‌شود. (استقلال میزبان دربی رفت است و مهدی اشتباه اعلام کرد)

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر پیرامون اینکه چرا با وجود حذف تیم ملی از جام جهانی، رقابت‌های لیگ برتر پیگیری نمی‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان پنجره نقل و انتقالاتی تعیین شده نمی توانیم آن را تغییر بدهیم. ضمن اینکه تیم‌ها طبق زمان‌بندی ارائه شده برای خود بازی تدارکاتی و اردو در نظر گرفتند. بنابراین نمی‌توان شرایط را تغییر داد و همچنان لیگ تعطیل خواهد بود. 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)