سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها برای تمام استان‌هاست و فقط مختص دربی تهران نیست.

سهیل مهدی درباره برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام حذفی اظهار داشت: امیدوارم بازی‌های خوبی داشته باشیم. هرچند دوست نداشتیم فولاد و سپاهان از جام حذفی کنار بروند، ولی از این فرصت استفاده کردیم تا ادامه مسابقات را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: قاعدتاً بعد از جام حذفی لیگ را جلو می‌بریم. اگر قبل از فیفادی لیگ را تمام کنیم عالی است، ولی یک تداخل برنامه‌ریزی با تیم امید داریم که در تلاش هستیم تا حل کنیم. امیدوارم تا نیمه خرداد لیگ را تمام کنیم.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تغییر تقویم لیگ قهرمانان آسیا و تغییر در برنامه لیگ برتر نیز توضیح داد: ما ناچاریم لیگ فصل بعد را زودتر شروع کنیم، چون اگر اینطور نباشد پنجره نقل‌وانتقالات را از دست می‌دهیم و تیم‌ها نمی‌توانند قدرتمند در مسابقات آسیایی شرکت کنند. امیدواریم زمان‌های عقب‌افتاده در دو فصل گذشته را جبران کنیم.

مهدی درباره تغییر ساعت برگزاری دربی پیش روی تهران نیز گفت: این تصمیم هنوز به سازمان لیگ ابلاغ نشده است. صحبت‌هایی در جلسه بود، ولی هنوز ابلاغیه به سازمان لیگ ارسال نشده است. احتمال دارد تغییر کند، چون این بازی رویداد مهمی برای ماست و ساعت ۱۵:۳۰ برای بازی مناسب نیست و باید زمان برگزاری دربی به میانه روز نزدیک‌تر باشد.

مهدی در خصوص اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهان تقسیم‌بندی ۷۰ به ۳۰ حضور تماشاگران در ورزشگاه برای مسابقه دربی بود اظهار داشت: تا آنجا که من خاطرم است همیشه دربی ۵۰ ـ ۵۰ بوده اگر دستورالعمل یا توافق‌نامه جدیدی بیاید و به تأیید عالی‌ترین مقام شورای تأمین برسد نهایتا در خدمت هستیم به غیر از سازمان لیگ، یگان‌های انتظامی و دستگاه‌های ذی‌ربط هم هستند باید تمام این‌ها را با هم ببینیم فقط سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده نیست باید تمام موارد را در نظر بگیریم.

پیش از این سازمان لیگ اعلام کرده بود دیدار پرسپولیس – استقلال در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وی درباره برگزاری این مسابقه با حضور تماشاگردان توضیح داد: این بحث از قبل مطرح شده بود و ما این آمادگی را داریم. بحث کرونا بود و ما برای اجرا مشکلی نداریم. پروتکل‌های اعلامی برای تمامی کشور است و شورای تأمین استان‌ها می‌توانند در این باره نظر دهند. سقف اعلامی (۳۰ درصد) برای تمام استان‌هاست. به شرطی که شیوه‌نامه‌ها رعایت شوند این مسئله قابل اجراست.

«آیا جلسه‌ای با دراگان اسکوچیچ درباره برنامه‌های تیم ملی خواهید داشت؟»، سرپرست کمیته مسابقات سازمان در واکنش به طرح این پرسش گفت: خوشبختانه با نتایجی که تیم ملی گرفته، صعود به جام جهانی قطعی است. برنامه دو بازی بعدی هم هیچگونه تداخلی با برنامه ما ندارد و بعد تیم ملی به سمت آماده‌سازی می‌رود و ما هم به سمت اتمام لیگ خواهیم رفت. ما تداخلی با برنامه آماده‌سازی تیم ملی نداریم. تداخل برنامه‌های ما فقط با برنامه‌های تیم امید است که مربوط به یک هفته بوده و باید در مورد آن برنامه‌ریزی شود.

مهدی در واکنش به اعتراض باشگاه استقلال به زمان برگزاری دیدارهای این تیم بعد از بازی‌های پرسپولیس گفت: مطمئن باشید سازمان لیگ عدالت را برای همه تیم‌ها در نظر گرفته و این سازمان خانه همه تیم‌هاست. این نگرانی طبیعی است و احترام می‌گذاریم، ولی تصمیم‌گیری با سازمان لیگ است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)