پرسپولیس نیوز : سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تغییر زمان دیدار تیم های پرسپولیس  و ملوان با توافق دو باشگاه انجام شد.

 ˈمهدی تاجˈ سه شنبه شب افزود: سازمان لیگ برتر، دو تاریخ را برای برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی به دو باشگاه اعلام کرده بود که هر دو باشگاه، روز 9 اردیبهشت ماه را تعیین کرده بودند.

وی ادامه داد: نشست مسوولان دو باشگاه پرسپولیس و ملوان امروز در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد و در نهایت دو باشگاه با برگزاری سی و سومین دیدار خود در لیگ برتر فوتبال در روز 9 اردیبهشت ماه به توافق رسیدند.

مهدی تاج در پایان دیدار تیم های استقلال تهران و الریان قطر اظهارکرد: ازبرتری استقلال خوشحال هستم چراکه آنان صبورانه بازی کردند و مزد زحمات خود را گرفتند.

تاج تصریح کرد: استقلال با این پیروزی شرایط صعود را فراهم کرد و با خیالی آسوده در آخرین دیدار مرحله گروهی خود بازی می کند.

وی افزود:ای کاش سپاهان نیزمی توانست راهی مرحله حذفی شودوامید دارم که فردا تراکتورسازی به پیروزی دست یابد.

رییس سازمان لیگ درخصوص صحبت های کی روش برای عدم برگزاری جام حذفی گفت: کی روش نظر می دهد اما باید پیشنهادات وی را چکش کاری کنیم. ضمن اینکه تا این لحظه تصمیم ما برای لیگ فصل آینده نیز برگزاری با 16 تیم است.

وی درخصوص حواشی لیگ دسته اول گفت: سال آینده لیگ برتر را روزهای پایانی هفته برگزار می کنیم تا لیگ یک را نیز سه شنبه و چهارشنبه انجام خواهیم داد تا با پخش مستقیم این رقابت ها حواشی ان را کاهش دهیم.

تاج در خصوص مشکلات شهرداری تبریز و احتمال حذف این تیم از لیگ برترو دسته اول یادآور شد:امروزصحبت هایی در مورد این تیم داشتیم و باید بررسی دقیقی کرد و تصمیم عجولانه نگیریم.

پیش از این قرار بود، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران روز 10 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود اما این دیدار یک روز زودتر برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)