مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: ورود هواداران بدون بلیت به ورزشگاه آزادی برای دربی ۱۰۳ قانونی نیست‌.

سهیل مهدی در گفت و گو با فارس، درمورد احتمال افزایش ظرفیت ورزشگاه آزادی برای دربی پایتخت، اظهار داشت: با توجه به ادامه ساخت‌ و سازهای موجود در این استادیوم، حداکثر ظرفیت که حدود ۴۵ هزار صندلی است برای این بازی در نظر گرفته شد. مسئولان ذی‌ربط هدایت و مدیریت جمعیت را برعهده دارند و آنها نیز تمهیدات مخصوصی را در نظر می‌گیرند.

وی افزود: متناسب با شرایط ازدحام، تصمیمات مناسب هم اتخاد می‌شود‌. جدا از لزوم حفظ شان هواداران خانم و آقا، نظم عمومی هم نباید خدشه‌دار شود‌. افرادی که می‌خواهند غیرمجاز و بدون بلیت به ورزشگاه بیایند، کارشان قانونی نیست‌. امیدوارم در این دربی شاهد چنین رفتاری نباشیم.

وی افزود: برای دربی تهران حتی استادیوم ۳۰۰ هزار نفری هم پر می‌شود. استقلال و پرسپولیس اکنون در صدر جدول هستند و نتایج اخیرشان نیز هواداران را به یک بازی زیبا امیدوار کرده است. همه این مسائل جذابیت بازی را بالاتر می‌برد اما بهتر است در این هوای سرد و در شرایطی که بازی در ایام ماه مبارک رمضان و در ساعت پایانی شب برگزار می‌شود، فقط هوادارانی که بلیت خریده‌اند به ورزشگاه بیایند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به این موضوع که با تعویق نیفتادن زمان دربی، برنامه از قبل اعلام شده نیز عملیاتی شد و تغییری در آن به وجود نیامد، گفت: اگر پلیس نباشد، برگزاری چنین مسابقاتی مقدور نیست. از شورای تامین و همه نهادهای مسئول تشکر می‌کنیم که با وجود برگزاری بازی در ایام آخر سال و سختی‌های موجود مثل ترافیک شهری کنار ما بوده و کمک کردند این بازی برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)