مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هرچند استقلال میزبان فینال جام حذفی است اما مسائل مالی مربوط به این بازی در اختیار سازمان لیگ است.

سهیل مهدی در گفت و گو با فارس، درمورد اینکه کدام تیم میزبان دیدار فینال جام حذفی خواهد بود و درآمدهای تبلیغات محیطی و بلیت فروشی این مسابقه به کدام تیم خواهد رسید، اظهار داشت: در قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی مشخص شد که استقلال در صورت رسیدن به فینال، میزبان خواهد بود اما درآمدهای مربوط به این مسابقه در اختیار سازمان لیگ است و بخش مالی این سازمان درمورد چنین موضوعی تصمیم می‌گیرد. همانگونه که مدیریت این بازی برعهده سازمان لیگ است.

وی درمورد اینکه آیا خود سازمان لیگ هزینه اجاره ورزشگاه را پرداخت خواهد کرد، گفت: تصمیم‌گیری مربوط به این بحث نیز در حوزه اختیارات بخش مالی سازمان لیگ است.

مسوول مسابقات سازمان لیگ درخصوص درخواست باشگاه استقلال برای قضاوت یک داور خارجی در فینال جام حذفی، توضیح داد: این کار نوعی بازگشت به عقب است. ما داوران بین‌المللی خوبی داریم و کمیته داوران هم اعلام کرده از داور ایرانی برای فینال جام حذفی استفاده خواهیم کرد. به همین دلیل بحث استفاده از داور خارجی در این بازی منتفی است.

مهدی درمورد اینکه آیا حضور 30 تا 35 هزار هوادار در بازی پرسپولیس و استقلال با توجه به فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی قطعی شده، توضیح داد: هنوز جلسات مربوط به بحث پذیرش تماشاگران و جلسه هماهنگی بازی برگزار نشده است. بحث قطعی درمورد تعداد و نحوه حضور تماشاگران در ورزشگاه در این جلسات مشخص می‌شود.

وی درخصوص احتمال حضور میهمان‌های ویژه خارجی در ورزشگاه آزادی برای دربی، گفت: می‌دانم فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیماتی گرفته و پیگیر بودند میهمان‌هایی مثلا از عمان در ورزشگاه حضور داشته باشند. اینکه این موضوع تا چه اندازه محقق شود، روابط بین‌الملل فدراسیون بیشتر در جریان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)