مرجع خبری پرسپولیس : مهدوی کیا پس از مخالفت دنیزلی برای بازگشت دوباره اش به پرسپولیس برای شرکت در کلاس های مربیگری راهی آلمان خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مهدی مهدوی کیا که تا آستانه بازگشت به پرسپولیس پیش رفته بود پس از مخالفت مصطفی دنیزلی با حضورش در این تیم، روز گذشته برای شرکت در کلاس های مربیگری راهی آلمان خواهد شد.

دوره ای که طی کردن آن نزدیک به یک سال طول خواهد کشید و به این ترتیب مهدوی کیا دیگر در مستطیل سبز حضور نخواهد داشت.

 

او که آرزو داشت با پوشیدن پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند پس از منتفی شدن حضورش در این تیم باز هم سیاست سکوت را پیش گرفت و به هامبورگ سفر خواهد کرد.

 

مهدی مهدوی کیا پیش از حضور در بوندس لیگا با پیراهن شماره 17 پرسپولیس به تیم ملی رسید و یکی از پدیده های ایران در جام جهانی 98 فرانسه بود تا شرایط حضورش در بوندس لیگا فراهم شود. او پس از حضور کوتاه مدت در بوخوم به هامبوگ پیوست و در فاصله سال های 1999 تا 2007 در جمع بندرنشینان حضور داشت و به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

 

کیا پس از حضور در آینتراخت فرانکفورت برای بازگشت به پرسپولیس ابراز تمایل کرد اما پر بودن لیست سرخپوشان مانع از حضور این بازیکن شد و مهدوی کیا راه استیل آذین را در پیش گرفت. در روزهای پیش از آغاز لیگ یازدهم مهدوی کیا بار دیگر علاقه خود را برای بازگشت به پرسپولیس اعلام کرد اما این بار حمید استیلی مانع از این انتقال شد.

 

پس از جدایی استیلی مهدوی کیا تا آستانه پیوستن به پرسپولیس پیش رفت اما با حضور مصطفی دنیزلی ، این مربی ترک تبار برای حفظ شان مهدوی کیا و جلوگیری از نیمکت نشینی ستاره سابق هامبورگ در پرسپولیس ، اعلام کرد بهتر است مهدوی کیا دوباره پرسپولیسی نشود.

 

گفتنی است کاپیتان سابق تیم ملی ایران بیش از یکصد بازی ملی در کارنامه دارد و عنوان مرد سال فوتبال آسیا را هم یدک می کشد که تندیس آن هم اکنون در موزه باشگاه هامبورگ قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)