رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ابراز امیداوری کرد با برنامه ریزی خوب و بهبود شرایط کرونا در ایران در فصل جدید بتوان زمینه حضور اصحاب رسانه و هواداران در ورزشگاه ها را ایجاد کرد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با برنا با اشاره شرایط خاص فوتبال در ایران و برگزاری بازی های این فصل با وجود محدودیت ها و مشکلات اظهار داشت: برای برگزاری بازی های فوتبال در این فصل با وجود شیوع بیماری کرونا فشارها و محدویت های زیادی برای سازمان لیگ به وجود آمده بود اما با وجود همه محدودیت ها و تغییر مسابقات ما توانستیم با همکاری خوب باشگاه ها، مدیران و کادر پزشکی تیم ها بازی‌ها را به پایان برسانیم که به اعتقاد من تحقق این موضوع برگ سبزی برای سازمان لیگ و فوتبال ایران محسوب می شد.

او در ادامه تصریح کرد: مهمترین موضع در این چالش، این بود همه تیم های مخالف شروع مسابقات بودند در نهایت کار خود را در این فصل ادامه دادند و شما دیدید یکی از این تیم ها که با ادامه بازی ها مخالف بود در نهایت قهرمان جام حذفی شد که این موضوع می تواند از جادوی های فوتبال باشد.

مهدی با اشاره به چالشی که سازمان لیگ برای آغاز فصل جدید فوتبال در ایران دارد، خاطرنشان کرد: ما در سازمان لیگ از همین امروز برای فصل بعد برنامه ریزی داشته ایم و برنامه های مان را روی تقویم پیاده کرده ایم . در این زمینه فیفا دی ها را هم مشخص کرده ایم و با در نظر گرفتن برنامه های سرمربی تیم ملی در تلاش هستیم تا به جمع بندی های نهایی برسیم و براساس همه این فاکتورها و همین طور ابهاماتی غیر قابل پیش بینی که کرونا برای ما ایجاد کرده است برنامه‌ای قابل اجرا را برای فصل بعد داشته باشیم. البته باز هم تاکید می کنم که سیاست ما هم سو با وضعیت سلامتی افراد است و با در نظر گرفتن پروتکل ها به فکر آغاز فصل فوتبالی بعد هستیم.

او در خصوص احتمال حضور هوداران برای فصل بعد در ورزشگاه ها ولو به صورت محدود تصریح کرد: در نیمه های فصلی که گذشت ما ۲ گروه مهم را در کنار فوتبال نداشتیم. این ۲ گروه شامل اصحاب رسانه و هواداران بودند که غیبت آنها خلا بزرگی برای فوتبال ما ایجاد کرد. هواداران سرمایه های اصلی ما هستند و ما از این که آنها در کنار فوتبال حضور ندارند، اصلا موضوع خوشحال کننده ای برای ما نیست . امیدوارم شرایط به سمتی برود که بتوانیم فصل فوتبالی جدید را با حضور این ۲ گروه آغاز کنیم، اما باز هم تاکید میکنم سیاست ما در این زمینه پیروی از دستورالعمل های بهداشتی برای حفظ سلامت همه افراد جامعه است.

از سهیل مهدی در خصوص زمان برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور سوال کردیم که او در این رابطه گفت: قاعدتا زمان برگزاری این منوط به زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر است. معمولا دیدار سوپرجام قبل از شروع فصل جدید برگزار می شود در حال حاضر باید ببینیم که شرایط تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا، اردوهای تیم ملی و نهایتا شروع لیگ برتر چگونه است و با در نهایت در نظر گرفتن آخرین شرایط کرونا، ان شالله بتوانیم این بازی را هم مثل بازیهای لیگ و جام حذفی به خوبی برگزار کنیم. موارد مجهول های ما برای برنامه های فصل بعدی زیاد است و تا این مجهول ها را حل نکنیم، نمیتوانیم زمان دقیقی را برای برگزاری سوپرجام اعلام کنیم ولی ما امیدوار هستیم که بتوانیم این بازی را هم برگزار کنیم و عزم ما بر برگزاری این دیدار است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)