مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل گذشته پرسپولیس گفت: گله ای از دایی ندارم و افتخار می کنم که یک سال و نیم با او کار کردم.


مهدی شیری با اشاره به وضعیت خود اظهار داشت: هنوز جایی نرفتم. مشغول مذاکره با چند تیم هستم تا انشالله با یک تیم به توافق برسم. به نظرم 2، 3 روز آینده تیم آینده ام مشخص می شود.


وی افزود: زندگی ادامه داد. بالاخره بازیکنان روزی به تیمی می پیوندند و باید روزی هم بروند. من 2 سال خیلی خوب با پرسپولیس داشتم و 2 قهرمانی پیاپی در جام حذفی با این تیم کسب کردم. فکر می کنم این بهترین افتخار است که با پرسپولیس به آن رسیدم.


هافبک فصل پیش پرسپولیس تصریح کرد: از لحاظ فوتبالی هم شرایط خیلی خوبی در پرسپولیس داشتم. فقط در نیم فصل دوم لیگ دهم کمتر به من بازی رسید که آن هم نظر دایی بود و گله ای هم وجود ندارد. واقعا از دایی گله ندارم. افتخار هم می کنم که یک سال و نیم با او کار کردم. واقعا چیزهای زیادی هم به لحاظ فنی و هم اخلاقی از او یاد گرفتم.


شیری گفت: من یک پرسپولیسی هستم و همیشه یک پرسپولیسی می مانم. هرجا که باشم پیگیر خبرها و نتایج تیم محبوبم هستم. دلم می خواهد همیشه این تیم در اوج باشد و برای هواداران خوب خود موفقیت کسب کند و دل آنها شاد شود.


وی خاطرنشان کرد: از استیلی هم ناراحت نیستم. بالاخره قرارداد من تمام شده بود و کسی هم تماسی برای تمدید قرارداد با من نگرفت. استیلی هم برنامه خود را دارد و باید بازیکنانی بگیرد که با سیستم و برنامه او همخوانی داشته باشد. من مطمئنم که استیلی با پرسپولیس فصل خوبی خواهد داشت و به موفقیت می رسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)