مرجع خبری پرسپولیس : هافبک فصل پیش پرسپولیس گفت: با توجه به این که تیم ها برای بستن قرارداد با بازیکن ناز می کنند شاید نیم فصل اول را بیرون بنشینم.

 

مهدی شیری اظهار داشت: با چند تیم صحبت کردم ولی به توافق نرسیدیم. تیم ها ابتدا زنگ می زدند و با کلی خواهش بر سر مبلغی توافق می کردیم اما وقتی به باشگاه برای بستن قرارداد می رفتم، می گفتند اگر فلان مبلغ را بگیری، با تو قرارداد می بندیم.

 

وی افزود: بازیکن بی تجربه ای نیستم که باشگاه ها هر طور بخواهند با من بازی کنند و قرارداد ببندند. من در پرسپولیس و استقلال بازی کردم. حاضر نیستم با هر شرایطی بازی کنم. اگر لازم باشد شاید نیم فصل اول را بیرون نشستم.

 

هافبک فصل پیش پرسپولیس در خصوص مذاکره نفت تهران تصریح کرد: این باشگاه چند بار با من مذاکره کرد اما خبری نشد. بازیکنی نیستم که برای تیم گرفتن به کسی زنگ بزنم. دوست دارم براساس شایستگی ها و توانی که دارم، تیم ها دنبالم باشند نه من دنبال آنها.

 

شیری گفت: بالاخره فوتبال بالا و پائین دارد. من از وضعیتی که امسال پیش آمده، ناراحت نیستم. تا آخر عمرم که نمی توانستم در پرسپولیس بمانم. پرسپولیس هم باید طبق نظر سرمربی یارگیری کند تا بتواند به هدف خود برسد. امیدوارم این تیم همیشه موفق باشد. یقین دارم با استیلی می توانند به موفقیت برسند و همیشه یک پرسپولیسی می مانم و نتایج تیم محبوبم را دنبال می کنم.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در لیگ یازدهم تیم ها از لحاظ فنی آن قدر خوب خود را بالا بکشند که دیگر شاهد هیچ حاشیه ای نباشیم. کشور ما شایسته داشتن یک لیگ قوی در آسیا را دارد و امیدوارم با توجه بیشتر به نماینده های ما در لیگ آسیا، بتوانیم آقایی فوتبال ایران را در آسیا دوباره ثابت کنیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)