از نیمکت نشینی ناراحتم اما معترض نه!

مرجع خبری پرسپولیس : هر چند تلخ و غیر قابل باور اما پرسپولیسی ها سعی کرده اند تساوی مقابل پاس را به دست فراموشی سپرده و خود را برای پیروزی مقابل شهرداری تبریز آماده کنند.

  

مهدی شیری هافبک شیرازی پرسپولیس جزو آن دسته از نفراتی است که شرایط پرسپولیس برای بازگشت به روزهای اوج و قرار گرفتن روی نوار پیروزی و موفقیت را هموار می داند.

  

* چه خبر از وضعیت پرسپولیس؟

_ همه چیز خوب است، کم کم خودمان را برای بازی حساس امروز آماده کرده ایم و مهیا می شویم تا به روزهای خوبمان برگردیم.

 

* فکر می کنی پرسپولیس بتواند دوباره روند خوب و قابل قبول خود را از سر بگیرد؟

 

_ چرا نتواند؟ به هر حال شاید اگر هر تیم دیگری در بازی اش به تساوی می رسید، شرایطش با ما فرق داشت. ما پرسپولیس هستیم و سطح توقعات از ما خیلی بالاست که حتی مساوی هم برای هوادارانمان جای سوال دارد.

 

* و این انتظارات و توقعات به حق است؟

_ صد در صد. ناسلامتی ما پرسپولیس هستیم. تیمی که پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست و نفرات خوب و کادرفنی کاربلدی دارد. به هر صورت همه ما در تلاش هستیم دوباره به روزهای اوجمان برگردیم.

 

* تساوی تلخ برابر پاس را فراموش کرده اید؟

_ هر چند سخت، ولی تا حدود زیادی بله، باور کنید خودمان هم از این اتفاق ناراحت بودیم ولی اتفاقی است که افتاده و در اندیشه جبران آن هستیم و تلاش می کنیم این قبیل اتفاقات تا پایان فصل برای پرسپولیس رخ ندهد.

 

* حالا که شرایط تیم رو به راه است؟

_ خدا را شکر با صحبت های کادرفنی شرایط تیم روز به روز بهتر شد. فیلم بازی با پاس و دو بازی از شهرداری را بازبینی کرده ایم و هم به نقاط ضعف و قدرت خودمان پی بردیم، و هم حریف این هفته را مورد آنالیز قرار دادیم و از هر جهت آماده ارائه یک نمایش خوب برابر شهرداری تبریز هستیم.

 

* پیش بینی می شود این بازی، یک بازی ویژه و سخت برای پرسپولیس باشد؟

_ صد در صد همینطور است که می گویید. درست است آنها پایین جدول هستند ولی به نظر من این موضوع کار را برای ما سخت تر می کند چون آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و مقابل ما با انگیزه بالایی ظاهر می شوند. ضمن اینکه آنها امروز از امتیاز میزبانی هم برخوردار هستند و می خواهند از این پوئن نهایت استفاده را ببرند.

 

* پیش بینی ات از نتیجه بازی؟

_ ما جز برد و کسب سه امتیاز، به نتیجه دیگری فکر هم نمی کنیم. تساوی مقابل پاس در تهران تلنگری بود که به خودمان بیاییم و حتی خارج از خانه نیز فقط در اندیشه کسب پیروزی باشیم. که انشالله در این دیدار به این خواسته و هدفمان می رسیم.

 

* نمی خواهی در خصوص نیمکت نشینی ات حرفی بزنی؟
_ بالاخره هیچ بازیکنی نیست که از نیمکت نشینی خوشحال باشد. من هم ناراحت هستم ولی اعتراض نمی کنم، بلکه تلاش و کوششم را در تمرینات دوچندان می کنم تا بار دیگر بتوانم اعتماد کادر فنی را به خودم جلب کنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)