مرجع خبری پرسپولیس : مهدی شیری که پس از عملکرد نسبتا قابل قبول در ابتدای فصل، در هفته های اخیر از روی نیمکت ذخیره ها شاهد بازی همبازیانش بود، قصد دارد در تمرینات پیش رو مجددا اعتماد کادرفنی و علی دایی را برای حضور در ترکیب کسب کند.

 

شیری معتقد است به خاطر بالا بودن انتظارات از پرسپولیس، حتی تساوی هم برای این تیم در ورزشگاه آزادی حکم شکست را دارد. گفت و گو با هافبک شیرازی پرسپولیس را بخوانید:

 

* در بازی با پاس فرصتی برای حضور در میدان نداشتی، برداشت تو از این بازی چه بود؟

_ بازی خوبی بود، بچه ها بازی منطقی و رو به جلویی را به نمایش گذاشتند، همانطور که همه دیدند مستحق پیروزی بودیم ولی متاسفانه در عین شایستگی و در خانه مساوی کردیم.

 

* اما همین مساوی هم خیلی انتقادات را منجر شد؟

_ به هر حال فوتبال در این مسابقه روی دیگرش را به ما نشان داد. قطعا انتقادات همیشه وجود دارند و اگر منطقی به این انتقادات نگاه کنیم حتی در برخی مواقع این انتقادات خوشحال کننده هم هست.

 

* منظورت را واضح تر توضیح می دهی؟

_ به نظر من حضور پرقدرت پرسپولیس در فصل جاری باعث شده تا حتی تساوی نیز کارشناسان و هواداران را راضی نکند و بالا بودن انتظارات، بعضی وقت ها نتیجه معکوس می دهد و نباید اصلا از این دید به انتقادات نگاه کرد.

 

* پس مشکلی با این موضوع نداری؟

_ البته همیشه اینطور نباید به انتقادات نگاه کرد اما برخی مواقع مثل الان این انتقادات باعث خوشحالی و انگیزه بیشتر برای کادرفنی و بازیکنان است. همین که از ما حتی انتظار تساوی هم ندارند نکته قابل تاملی است.

 

* از خودت بگو و اینکه فکر می کنی چه زمانی به ترکیب اصلی برمی گردی؟

_ خوب تنها چیزی که باید در این مواقع انجام داد تمرینات منظم و انجام فرامین کادرفنی است، طبیعی است که من تمام تلاشم را برای بازگشت به ترکیب اصلی انجام می دهم اما اینکه چه وقت به هدفم برسم، نظر کادرفنی و در راس آن علی دایی است.

 

* نظرت در مورد بازی با شهرداری چیست؟ قطعا بازی سختی در تبریز دارید.

_ دقیقا، کلا بازی در تبریز برای هر تیمی کار دشواری است. چون حمایت هواداران تبریزی از تیمهایشان همیشه قابل توجه بوده است. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، شهرداری هم مربی شناخته شده ای دارد و هم بازیکنانی جوان که انگیزه فراوانی برای مقابله با پرسپولیس دارند.

 

* چقدر امیدواری که بازهم صدرنشین شوید؟

_ خب فاصله ما با صدر تنها یک برد است و ما برای این منظور تمام تلاشمان را می کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)