مرجع خبری پرسپولیس : مهدی شیری ازجمله بازیكنانی است كه در دربی مقابل تیم اسبق خود استقلال به میدان می‌رود. هر چند او در این تیم بیشتر نیمكت‌نشین بوده اما در پرسپولیس شرایط متفاوتی دارد.

وی در تشریح وضعیت تیمش در فاصله 48 ساعت مانده به دربی گفت: برخلاف آنچه گفته می‌شود شرایط تیم ما بسیار خوب است و در طول هفته باوجود غیبت سرمربی تیم تمرینات بسیار خوب و باهدفی را زیر نظر عبدی پشت سرگذاشتیم و بعد از بازگشت كرانچار این وضیت ادامه پیدا كرد.

وی اضافه كرد: باخت به پیكان روحیه بازیكنان را پایین آورد اما حساسیت بالای بازی روز جمعه باعث شد همه ما برای اینكه دل هواداران را دوباره به دست آورده و شرایطمان را در جدول رقابت‌ها بهبود بخشیم با انگیزه بسیار بالایی تمرینات را ادامه دهیم.

شیری با اشاره به مشكلات حاشیه‌ای مالی باشگاهش اضافه كرد: در روزهای اخیر آقایان حبیب كاشانی، عباس انصاری‌فرد و كریم باقری كاپیتان تیم صحبت‌های خیلی جدی با بازیكنان داشته‌اند و وعده‌های زیادی داده‌اند كه مهم‌ترین آن پرداخت بخشی از مطالبات بازیكنان قبل از دربی است كه امیدوارم به آنها عمل شود.

بازیكن اسبق استقلال درخصوص بازی مقابل این تیم اظهارداشت: سابقه یك فصل پوشیدن پیراهن استقلال را دارم اما خوشبختانه در دربی طی 2 بازی رفت و برگشت نیمكت‌نشین بودم و حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با پیراهن قرمز در این مسابقه حساس فیكس خواهم بود.

شیری خاطرنشان ساخت: استقلال شاید در جدول رقابت‌ها شرایط بهتری داشته باشد اما انگیزه برتری در دربی نزد بازیكنان پرسپولیس بیشتر است ضمن اینكه تیم ما هنوز برای خیلی‌ها ناشناخته و غیرقابل پیش‌بینی بوده و مطمئنا بهتر از دیدارهای قبل در دربی ظاهر خواهیم شد.

هافبك پرسپولیس در پایان گفت: دردربی‌های گذشته هواداران پرسپولیس استقبال بهتری از این مسابقه داشتند اما الان جوی بوجود آمده كه می‌خواهند قسمت بیشتری از سكوها را به تماشاگران استقلال اختصاص دهند. بعید می‌دانم این ترفندها جواب دهد و امیدوارم تماشاگران ما با حضور در ورزشگاه اكثر سكوها را قرمزرنگ كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)