مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت که تمام تیم‌های لیگ برتری موظف هستند دو ورزشگاه را برای پذیرایی از حریفان خود معرفی کنند.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر رادیو ورزش گفت: در استان مازندران هستیم و از چند ورزشگاه بازدید کردیم. تا جایی که توانستیم کمک کردیم رقابت‌های خوبی را برای فصل آینده داشته باشیم. حرکات اولیه برای جمع آوری چمن‌های مصنوعی ورزشگاه وطنی قائمشهر به کمک اداره کل و هیئت فوتبال استان انجام شده است. امیدوارم پیمانکاری که دیروز انتخاب شد، برنامه زمان بندی خود را ارائه دهد تا فوتبالیست‌ها و طرفداران تیم نساجی میزبان بازی‌هایشان در شهر خود باشند.

وی افزود: در مکاتباتی که با باشگاه‌ها داشتیم اعلام کردیم همه آنها موظف هستند ۲ ورزشگاه را برای بازی‌های خود معرفی کنند. بنابراین در صورت آماده نشدن ورزشگاه وطنی قبل از بازی‌ها، سراغ دومین ورزشگاه معرفی شده می‌رویم.

مهدی با اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی درباره تبلیغات و رنگ لباس بازیکنان عنوان کرد: این موارد جزو ماده ۲۷ آیین نامه برگزاری مسابقات بود و ما جزئیاتی از جمله رنگ لباس‌ها و موارد تبلیغاتی را به باشگاه‌ها اعلام کردیم که به استاندارهای روز دنیا نزدیک است. باشگاه ها هم متقاضی تبلیغات هستند. ما این فضاها را هم در نظر گرفتیم. سعی کردیم تیم‌ها از یک فصای مشترک استفاده کرده و هرج و مرج جانمایی مختلف از روی لباس‌ها حذف شود و پوشش یکپارچه‌تری را برای بازیکنان داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)