مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال گفت: انشالله با بازیکنانی که داریم بتوانیم قهرمان شویم چون تیم برای کسب این مهم بسته شده است.


مهرداد اولادی با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل ماداگاسکار اظهار داشت: بازی خوبی بود. فکر می کنم به عنوان اولین بازی تدارکاتی در تهران بد کار نکردیم.

 

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی طوری بود که از موقعیت ها سود نبردیم.

 

وی افزود: صبح و ظهر تمرین می کنیم و بدن ها سنگین است. تمرینات آماده سازی را پشت سر می گذاریم تا برای بازی با مالدیو آماده شویم. فکر می کنم مهم بازی های اصلی است که باید خود را نشان دهیم. گذشته تیم ما بد هم نبود. کمی ناهماهنگی طبیعی است.

 

مهاجم تیم ملی با اشاره به اعتراض تماشاگران تصریح کرد: این اعتراضات همیشه وجود دارد. حالا که بازی را یک صفر بردیم. اگر می باختیم یا مساوی می کردیم، خدا می داند چه می گفتند. تیم ملی آرژانتین وقتی حذف شد همه تشویقش کردند چون می دانند فوتبال تمام نمی شود و برد و باخت همیشه هست.

 

اولادی گفت: باید مردم ظرفیت خود را بالا ببرند. بازی دوستانه برای محک زدن تیم است. در این بازی های دوستانه است که باید تیم ضعف و قوت خود را بشناسد. صبر مردم ما متاسفانه خیلی پائین است.

 

وی ادامه داد: در اتریش 2 تیم خیلی خوب اروپایی را بردیم و یک بازی را مساوی کردیم. همان طور که ما تلاش می کنیم تیم های دیگر هم برای ارتقای فوتبال خود زحمت می کشند. ماداگاسکار هم مقابل ایران انگیزه داشت. 

 

مهاجم تیم ملی افزود: من به مردم حق می دهم  و می دانم انتظارات بالاست. باید به تیم ملی و کارلوس کرش فرصت داد. تازه این مجموعه شکل گرفته است. خیلی زود است بخواهیم اعتراض کنیم. این حرکت زشت است که وقتی مربی مثل کرش در تیم ملی کار می کند، اسم مربی دیگری را فریاد بزنند.

 

اولادی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: تیم شرایط خوبی دارد و تمرینات بدنسازی مناسبی داشته اند. انشالله بتوانیم با شرایطی که داریم، انتظارات را برآورده کنیم. من هم از پرسپولیسی ها عقب نیستم چون در تیم ملی بخور و بخواب که نداریم. ما هم صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم.

 

وی در خصوص این که انصاریفرد گفته به خاطر اولادی به پرسپولیس نیامده ، اظهار داشت: نظر خاصی ندارم و از رقابت با کسی مشکل ندارم. هدف ما موفقیت پرسپولیس است. انشالله با بازیکنانی که داریم بتوانیم قهرمان شویم چون تیم برای کسب این مهم بسته شده است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)