مرجع خبری پرسپولیس : میرو  بلاژويچ مربي سخت‌گيري است و شايد اخلاق او براي بعضي‌ها خوشايند نباشد ولي من خودم مشکلي با اين مربي ندارم.

تيم فوتبال مس کرمان در هفته‌هاي اخير نتايج خوبي نگرفته و ميروسلاو بلاژويچ هم تحت فشار قرار دارد. مهرداد پولادي مدافع ملي‌پوش مس در مورد نتايج ضعيف اين تيم مي‌گويد:« من فکر مي‌کنم بازيکنان، کادرفني و مسئولان باشگاه در اين شرايطي که به وجود آمده مقصر هستند.

البته مهم اين است که در نيم فصل دوم تيم تقويت شود و طوري نشود که مس در آخرين هفته‌ها براي سقوط نکردن دست و پا بزند.»

پولادي در پاسخ به اين سوال که آيا اين موضوع درست است که بعضي از بازيکنان مس با بلاژويچ اختلاف دارند، خاطرنشان مي‌کند:«‌بله بعضي از بازيکنان مشکل دارند و البته اين مشکل دو طرفه است يعني اينکه بلاژويچ هم با آنها مشکل دارد. بلاژويچ مربي سخت‌گيري است و شايد اخلاق او براي بعضي‌ها خوشايند نباشد ولي من خودم مشکلي با اين مربي ندارم. در ضمن معتقدم باشگاه بايد جلسه‌اي ترتيب دهد تا مشکل بازيکنان و بلاژويچ حل شود.»

پولادي که ساز جدايي از مس سر داده بود در تازه‌ترين حرف‌هايش مي‌گويد:« من هنوز سر حرفم هستم و مي‌خواهم از مس جدا شوم. من قول داده بودم که مصاحبه نکنم ولي بايد بگويم که به طور صددرصد در نيم فصل از مس جدا خواهم شد و مي‌خواهم در تهران بازي کنم. من از باشگاه پرسپوليس پيشنهاد دارم و قرار است آنها با باشگاه مس مذاکره کنند.»

 

پرسپولیس که سال هاست در جناح چپ مشکل دارد به دنبال این است تا در زمان نقل و انتقالات نیم فصل مدافع ناراضی مس کرمان را جذب کند.

صبح امروز علی پروین به همین منظور با اردشیر سعدمحمدی رئیس مجموعه مس و مدیرکل کارخانجات مس کرمان جلسه ای برگزار کرد. خبرهایی که از این جلسه به بیرون درز کرده حاکی از این است که مسئولین بلندپایه مس با انتقال بازیکن خود به تیم پرسپولیس موافقت کرده اند و قول انتقال پولادی را به علی پروین داده اند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)