تعدادی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس همچنان در انتظار دریافت متمم قرارداد خود هستند.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای بازی با استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی شهر دوشنبه شد که همچنان بحث نقل و انتقالات تابستانی سرخپوشان ادامه دارد.

باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی توانست علیرضا ابراهیمی، رضا دهقانی، علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل را جذب کند تا آنها بتوانند جای خالی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی و شهریار مغانلو را پر کنند.

جعفر سمیعی مدیرعامل مستعفی باشگاه پرسپولیس برای توافق مالی دوباره با این بازیکنان فرصت کافی نداشت تا نوبت به مجید صدری سرپرست جدید باشگاه برسد.

سمیعی پس از چالش‌های فراوان در جذب مهره‌های مد نظر سرمربی تیم با خواسته بازیکنان قدیمی این تیم مبنی بر افزایش رقم قراردادهای آنها روبرو شده است.

سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس برای فصل آینده خود حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این در حالی است که رقم قرارداد بازیکنان جدید این تیم به چند برابر هم رسیده است. مدافع سرخپوشان پایتخت منتظر اعلام سمیعی است تا قبل از رفتن خود رقم قرارداد او را افزایش دهد.

موضوعی که درباره حمید مطهری دستیار اول یحیی گل محمدی نیز صدق می‌کند. او که با درخواست یحیی قید سرمربیگری در تیم دیگری از لیگ برتر را زد با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده منتظر متمم مالی در رقم قراردادش است.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قول داده‌اند مبالغ دریافتی این بازیکنان برای فصل آینده را افزایش دهند تا رضایت آنها را نیز از لحاظ مالی جلب کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس ۲۳ شهریورماه سال جاری مقابل استقلال تاجیکستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا بازی می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)