دوری از پرسپولیس جادوگر را تحت تاثیر قرار داده / اگر بخواهد می تواند به عنوان یار قرضی به پرسپولیس برود

مرجع خبری پرسپولیس : امير مهريزي درباره اين كه گفته مي شود علي كريمي به پرسپوليس بازمي گردد، اظهار داشت: تا اين لحظه خبري در اين مورد نيست. البته اين موضوع به خود كريمي باز مي گردد.
وي در پاسخ به اين سئوال كه قانون اجازه مي دهد اين بازيكن به پرسپوليس بازگردد، عنوان كرد: كريمي به عنوان بازيكن قرضي در صورتي كه باشگاه پرسپوليس جاي خالي داشته باشد مي تواند به اين تيم برود و يا مي توانيم با آنها بازيكن معاوضه كنيم.
مهريزي تاكيد كرد: از روز اولي كه با علي كريمي قرارداد بستيم اين را گفتيم كه به هواداران پرسپوليس احترام مي گذاريم و اين بازيكن هر تصميمي بگيرد مخالفتي نداريم. او با تمايل به استيل آذين آمد و باشگاه به زور او را حفظ نمي كند. استيل آذين خانه او است و البته پرسپوليس هم خانه اول كريمي است.
مديرعامل باشگاه استيل آذين در مورد اختلاف بين كريمي و مرزبان يادآور شد: اختلاف خانوادگي بود كه حل شد. اين اتفاقات در فوتبال طبيعي است. به هر حال علي بازيكني است كه از تيم بزرگ به استيل آذين آمده و شرايط براي او سخت است. بازيكني كه يك صدا مورد تشويق قرار مي گرفت حالا شرايطش فرق كرده و در بازي با استقلال مورد كم لطفي هواداران استقلال قرار گرفت.

او در تمرين خسته بود و با مرزبان بحث كرد. اين مورد رفع شد و مشكلي نيست.
مهريزي درباره اين كه اين هفته بايد در اهواز به ميدان بروند و علي كريمي اعلام كرده با هوايپما سفر نمي كند، گفت: كريمي با هر وسيله اي كه دوست دارد و فكر مي كند باعث خستگي او نمي شود مي تواند به اهواز برود. چون خودم از سفر با هواپيما مي ترسم موردي در اين باره نمي بينم. ضمن اين كه كريمي از روز اول در قرارداد خود اين شرط را كرده بود كه با هواپيما سفر نمي كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)