مرجع خبری پرسپولیس : امير مهريزي مدعي شد: اين رسم باشگاه استيل آذين و حسين هدايتي است كه افراد را با سلام و صلوات بياورند و با نامردي با او برخورد كنند.

 

سرپرست باشگاه استيل آذين پس از استعفاي خود از اين سمت در رابطه با دلايل استعفايش اظهار كرد: در استيل آذين، سرپرست و مديرعامل هيچ كاره‌اند و اين هدايتي است كه همه كارها را انجام مي دهد. من احساس كردم كه استيل آذين هيچ نيازي به من ندارد.

مهريزي ادامه داد: اين رسم باشگاه استيل آذين و حسين هدايتي است كه همه را با سلام و صلوات و خواهش و تمنا بياورد و بعد با بي احترامي و نامردي آنها را بيرون بياندازند.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه اين استعفا چقدر با آمدن علي پروين به استيل آذين ارتباط داشت، گفت: هيچ ربطي به اين موضوع نداشت. علي پروين بزرگتر و پيشكسوت من است و من همواره براي او احترام خاصي قائل بودم و فكر نمي كنم كه كوچكترين بي احترامي تا حالا به پروين كرده باشم. بحث من بحث خودم است و بحث بردن آبروي افراد است كه وقتي با خواهش و تمنا شب به در خانه مي آيند و خواهش مي كنند كه به استيل آذين بيا، اما پس از آن با نامردي با او برخورد كنند.

 

مهريزي در پاسخ به اين سوال كه آيا او با آمدن پروين به استيل آذين مخالفت كرده بود، گفت: خير، من اصلا مخالفت نكرده ام. فقط گفتم كه در اين مقطع زماني پروين نمي تواند به استيل آذين كمك كند. ضمن اين كه در حد و اندازه هايي نيستم كه بگويم پروين بيايد يا نيايد.

 

مهريزي با انتقاد دوباره از هدايتي گفت: مردم خيلي چيزها را بايد بدانند. آنها فكر مي كنند كه اين ظاهري كه از فوتبال مي بينند بسيار خوب و دلنشين است. در حالي كه در پشت اين ظاهر اتفاقات بسياري مي افتد كه آنها اصلا خبر ندارند. آنقدر شجاعت دارم كه در مورد هدايتي آن چيزي كه حق است را بگويم.

 

وي ادامه داد: هدايتي دو سال پيش هم زماني كه در پرسپوليس بود، توجهي به استيل آذين نداشت. او در آن زمان پرسپوليس را هم خراب كرد. به هر حال استيل آذين ملك شخصي هدايتي است و هر كاري كه خواست مي تواند با آن انجام دهد. حتي در زمان مديرعاملي سردار آجرلو هم اصلا بحثي ميان او كريمي پيش نيامد. بلكه افراد ديگري كارهايي كرده بودند.

 

امير مهريزي در پاسخ به اين سوال كه آيا قصد داشت تغييراتي را در كادر فني استيل آذين به وجود بياورد گفت: پيش از بازي با سپاهان قصد داشتم كه كادر فني را تغيير دهم كه هيات مديره هم از اين موضوع آگاه است. شما مي توانيد از واعظ يا خروطي يا ديگر اعضاي هيات مديره هم راجع به اين موضوع بپرسيد. فكر مي كنم آنها آنقدر شجاعت دارند كه اين موضوعات را انكار نكنند. البته جلسات هيات مديره ما مانند قضيه “ديوار موش دارد موش هم گوش دارد” بود و هر اتفاقي سريعا به بيرون درز پيدا مي كرد.

 

وي در مورد صحبت هاي خروطي كه گفته بود مهريزي نبايد اين پست نمايشي را قبول مي كرد گفت: خير، خروطي دوست خوب من است و مطمئنم كه اين صحبت ها، حرف هاي خروطي نيست.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)