فلورنتینو پرس در کنفرانس خبری موافقت خود را با رفتن مورینیو از رئال مادرید اعلام کرد.

فلورنتینو پرس رئیس رئال مادرید در کنفرانس خبری خود که به صورت زنده در سایت های معتبر جهان پوشش داده شد به طور رسمی موافقت خود را برای رفتن مورینیو از تیمش اعلام کرد.

در حالی که در چند روز گذشته زمزمه های زیادی مبنی بر رفتن مورینیو از رئال مادرید به گوش می رسید، فلورنتینو پرس در کنفرانس خبری خود اعلام کرد: من دوست داشتم تا به همکاری خود با مورینیو ادامه بدهم زیرا او مربی فوق العاده ای برای ما بوده است. ما قبل از مورینیو شش سال نتوانستیم از مرحله دوم لیگ قهرمانان بالا بیاییم اما با وجود او سه بار به نیمه نهایی رسیدیم. عملکرد مورینیو خوب است اما در رئال مادرید همه از شما توقع پیروزی و قهرمانی دارند. کسب دومی در لیگ و حذفی کسی را در رئال مادرید راضی نمی کند . فشار زیادی در رئال مادرید برای قهرمان شدن وجود دارد. مورینیو نیز به این فشارها آشناست اما در طول چند ماه گذشته فشاری که به مورینیو وارد شده ، غیرقابل تحمل بوده است . او تصمیم گرفته است تا رئال را ترک کند و من نیز با درخواست او موافقت می کنم.

پرس همچنین از انتخاب جانشین مورینیو ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: با هیچ مربی گفتگو نکرده است اما در چند روز آینده سرمربی جدید رئال مادرید را مشخص می کند.

ژوزه مورینیو در طول 3 سال حضور خود در رئال مادرید با این تیم به قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپرجام رسید و سه بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)