پرسپولیس نیوز : نشست هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ظهر امروز به ریاست حسین مالکی برگزار شد و در پایان این جلسه مدیر عامل و عضو هیات مدیره از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خبر دادند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه از ساعت 13 ظهر امروز به مدت دو ساعت و بیست دقیقه در دفتر حسین مالکی رئیس هیات مدیره باشگاه برگزار گردید.
خبرنگاران و گزارشگران زیادی که منتظر پایان این نشست بودند به محض خروج رویانیان از ساختمان، دور او حلقه زده و منتظر شنیدن تصمیم نهایی هیات مدیره برای انتخاب سرمربی پرسپولیس بودند.
محمد رویانیان در مقابل خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از محمد مایلی‌کهن، منصور ابراهیم‌زاده، حمید درخشان و افشین پیروانی اعلام کرد؛ علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس نظر اعضای هیات مدیره انتخاب شده و حتی لیست بازیکنان را ارائه کرده و کارش را به عنوان سرمربی جدید آغاز خواهد کرد.
محمد حسین نژادفلاح دیگر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛ علی دایی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس انتخاب شده است. نژاد فلاح در پاسخ به این سوال که باشگاه راه‌آهن همزمان با برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مخالفت خود با جدایی علی دایی از راه آهن را اعلام داشته، گفت: در جلسه هیات مدیره و پس از این که تصمیم به انتخاب آقای علی دایی گرفتیم، آقای رویانیان با بابک زنجانی مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه راه‌آهن تماس گرفت و ایشان نیز موافقت خود را با پیوستن علی دایی به پرسپویس اعلام داشت.
حسین مالکی به دلیل برگزاری جلسه دیگری در دفترش، در جمع خبرنگاران حاضر نشد. علی پروین عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که در این جلسه شرکت نکرده بود در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بنده تلفنی نظرم را به آقایان مالکی و رویانیان اعلام داشتم و موافقیت خود با انتخاب هر یک از چهار گزینه سرمربیگری را اعلام کردم چرا که معتقدم هر چهار نفر آنها مربیان خوبی هستند و بنده برای اینکه شاگردانم را مقابلم قرار ندهند در جلسه شرکت نکردم تا پس فردا عده‌ای نگویند که پروین مخالف این شاگردش بوده و موافق آن شاگردش.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)