پرسپولیس نیوز:ریچارد گریندل رییس فدراسیون فوتبال آلمان در نامه ای به مهدی تاج موافقت خود را با برگزاری دربی دوستانه اعلام کرد؛ البته زمان مسابقه ۲۵ تیرماه عنوان شده است.

بعد از کش و قوس های فراوان قرار بر این شد تا دربی دوستانه سرخابی ها در کشور آلمان در روز ۳۱ تیرماه در شهر بیله فلد برگزار شود. ظاهرا همه مقدمات برای برگزاری این مسابقه فراهم شده و حتی فدراسیون فوتبال آلمان نیز موافقت خودرا با برگزاری این مسابقه اعلام کرده اما شاید زمان این مسابقه بار دیگر دستخوش تغییراتی شود.

 

ریچارد گریندل، رییس فدراسیون فوتبال آلمان با ارسال نامه ای به مهدی تاج همتای خود در ایران موافقت خود با برگزاری این مسابقه را اعلام کرده است. در نامه گریندل ذکر شده که استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقه رعایت خواهد شد اما فدراسیون آلمان برای این بازی مسئولیتی برعهده نمی گیرد. از سوی دیگر در نامه مذکور عنوان شده که این بازی در کشور آلمان پخش زنده تلویزیونی ندارد.

 

مهم ترین موضوع در نامه رییس فدراسیون آلمان به تاج درباره زمان برگزاری مسابقه است. در حالی که مسئولان ایرانی از برگزاری بازی در تاریخ ۳۱ تیرماه سخن گفته اند اما در نامه گریندل به تاج زمان بازی ۱۶ جولای(۲۵ تیرماه) ذکر شده است. ۲۵ تیرماه زمان قبلی است که برای برگزاری بازی اعلام شده بود و فدراسیون آلمان نیز با برگزاری بازی در این تاریخ موافقت کرده است. از سوی دیگر نامه مذکور دیروز به فدراسیون ایران ارسال شده و به نظر می رسد مسئولان برگزار کننده در ایران تاریخ جدید را به فدراسیون آلمان اعلام نکرده اند.

 

متن نامه گریندل به رییس فدراسیون فوتبال ایران به شرح ذیل است:
«جناب آقای تاج

 

این نامه در پاسخ به درخواست شما در روز دهم جولای برای برگزاری دیدار دوستانه بین دو تیم ایرانی در آلمان ارسال شده است.
طبق قوانین ما، برگزاری دیدار دوستانه بین دو تیم خارجی یا باشگاه‌هایی که زی نظر فدراسیون آلمان نیستند، مجاز نیست. پس از دریافت درخواست رسمی شما، ما بار دیگر ظرفیت های برگزاری و همینطور صحبت های لازم با مسئولین مربوطه را انجام دادیم و خوشحالیم که به استحضار برسانیم که اجازه برگزاری این دیدار دوستانه بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در روز شانزدهم جولای در ورزشگاه شوکو آره‌نا بیله فیلد صادر شده است.
در حقیقت این تاییدیه، به شما اطمینان می‌دهد که تمام استانداردهای لازم برای برگزاری دیدار بین دو تیم  به درستی رعایت خواهد شد. همچنین باید تاکید کنم که هیچ پخش تلویزیونی در آلمان انجام نخواهد شد. فدراسیون آلمان نیز در برگزاری این دیدار دخالتی نخواهد داشت.

 

در پایان ، از شما به خاطر تبریک‌هایتان برای دستاورد بزرگ ما در جام کنفدراسیون ها در روسیه متشکرم  و امیدوارم شما را در کنگره بعدی فیفا ملاقات کنم.

 

با بهترین آرزوها
ریچارد گریندل
رئیس فدراسیون فوتبال آلمان»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)