پرسپولیس نیوز : مطرح شدن نام مدیرعامل سابق سپاهان به عنوان جدی ترین گزینه هیئت مدیره منتخب وزارت ورزش برای سپردن سکان مدیرعاملی پرسپولیس موجی از اعتراضات را به دنبال داشته است.

علیرضا رحیمی که همین فصل قبل مدیرعاملی باشگاه سپاهان یکی از جدی ترین و دیرینه ترین رقبای سرخپوشان پایتخت را به عهده داشت اکنون به عنوان گزینه اصلی مدیریت باشگاه محبوب پرسپولیس برگزیده شده و در آستانه قبول این سمت قرار دارد.

 

این درحالی است که چنین اتفاق بی سابقه ای در هیچ کجای دنیای حرفه ای فوتبال تکرار نشده است و اینکه یک نفر بتواند در کمتر از یک سال مدیریت دو باشگاه رقیب و رو در روی یکدیگر را به راحتی به عهده بگیرد برق از سر هر شنونده ای می پراند.

 

همین مساله با اعتراض شدید و منفی هواداران پرسپولیس مواجه شده و آنان که معمولا در گذشته پس از انتصاب مدیران و وقتی کار از کار گذشته از اتفاقات رخ داده خبر دار می شدند این بار مخالفت خود را با این انتخاب به اشکال مختلف طی 24 ساعت گذشته نشان داده اند. برخی هواداران پرسپولیس پیشنهاد اعتراض به وزارت ورزش را داده اند و برخی دیگر شماره های تلفن روابط عمومی این وزارت را برای ابراز مخالفت خود اشغال کرده اند.

 

پیشکسوتان پرسپولیس هم دست کمی از هواداران نداشته و آنان که خود را در این باشگاه صاحب حق آب و گل می دانند انتخاب یک سپاهانی و چشم پوشی از تمام قدیمی های تحصیل کرده و باسابقه این باشگاه در فوتبال را بی احترامی بزرگی به خود تلقی می کنند.

 

باید دید رحیمی که تنها به واسطه روابط نزدیک با یکی از اعضای وزارت ورزش به این سمت نزدیک شده در نهایت حاضر به قبول این پیشنهاد با وجود حواشی موجود خواهد شد و یا در لحظات آخر گزینه ای غیر از این و شاید گمنام و ناشناخته از قوطی وزارت ورزش و هیئت مدیره فرمانبردار آن بیرون خواهد آمد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)