ماسيمو موراتي، رئيس باشگاه اينتر در صحبت هايي اعلام کرده که تيمش براي به خدمت گرفتن پپ گوارديولا، مربي سابق بارسلونا وارد عمل نخواهد شد.

  اين روزها صحبت هايي درمورد احتمال انتقال پپ گوارديولا به ميلان به گوش مي رسد و شنيده مي شود که سران نرآتزوري هم براي جذب او وارد عمل خواهند شد. ولي موراتي در صحبت هايي اعلام کرده که از در اختيار داشتن مربي جوان تيمش راضي است.

گل، موراتي در ادامه توضيح داد که استراماچوني شباهت هايي به ژوزه مورينيو دارد، ولي آنها دو اخلاق و رفتار مشابه دارند.

موراتي ادامه داد:« من از نظر فداکاري براي کار، اين دو را با هم مقايسه مي کنم. چون اين ويژگي براي هر مربي حرفه اي اي است.گاهي وقتها وقتي مورد بي توجهي هواداران هستي، پيدا کردن چنين فداکاري هايي آسان نيست ولي استراماچوني ويژگي عادي و طبيعي اي دارد ولي اين به شرطي خوب است که به نتايج خوب نيز رسيد.»

 

رئيس باشگاه اينتر به علاوه در مورد خاوير زانتي هم صحبت کرد و تاکيد کرد که سران نرآتزوري اجازه نمي دهند که اين ستاره آرژانتيني ازتيمشان برود و يادآوري کرد که زانتي سرنوشتي مثل دل پيرو و خداحافظي تلخش با يووه نخواهد داشت.

او ادامه داد:« من در باشگاه يوونتوس نيستم. پس از دلايل جدايي دل پيرو خبر ندارم. ولي زانتي يک بازيکن فوق العاده است؛ به نظر من دل پيرو هم همين طور بود. آينده زانتي نوشته شده و او مي تواند در آينده به عنوان يکي از مديران فوتبال اينتر مشغول به کار شود. »

زانتي تا تابستان سال 2013 با اينتر قرارداد دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)