مرجع خبری پرسپولیس : در پی انتشار خبر خداحافظی قریب الوقوع مهدوی کیا از دنیای بازیگری سایت مورگن پوست از بازگشت کیا به آلمان و مربیگری در تیم جوانان هامبورگ خبر می دهد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ مورگن پست در حالی با تیتر “بازگشت هافبک دوست داشتنی هواداران” از مربیگری کیا در هامبورگ خبر می دهد که کاپیتان سابق تیم ملی ایران هنوز تصمیم قطعی خود را برای خداحافظی با دنیای بازیگری اعلام نکرده است.

مهدوی کیا که با پیشنهاد پرسپولیس برای پوشیدن پیراهن سرخ ها مواجه شده قرار است طی سه روز آینده تصمیم خود را برای ادامه فوتبال یا آویختن کفش ها اعلام کند.

 

با این وجود مورگن پست در گزارش خود می نویسد: کیا که از سال 1999 تا 2007 بازیکن مورد علاقه هواداران هامبورگ بود در بازی دوستانه بندرنشینان مقابل یاران زیدان و رونالدو با هواداران این تیم تجدید دیدار کرد و همین بهانه ای شد تا برنامه هایش را برای دیدار طولانی تر با هامبورگی ها تنظیم کند.

 

مهدوی کیا در گفت و گو با مورگن پست می گوید: انقدر از فوتبال خسته هستم که قصد داشتم تابستان و پس از اتمام قرارداد با استیل آذین از دنیای بازیگری خداحافظی کنم اما به دلایلی این اتفاق رخ نداد و حالا قصد دارم با خداحافظی از دنیای فوتبال و حضور در کلاس های مربیگری با حمایت هواداران هامبورگ که سرمایه ای بزرگ برای من محسوب می شود در تیم جوانان این باشگاه مشغول به کار شوم.

 

مورگن پست مدعی است حضور کیا برای مربیگری در هامبورگ قطعی است تا جایی که یارولیم بازیکن کهنه کار هامبورگی ها در خصوص او می گوید: مهدوی کیا یکی از شایسته ترین بازیکنان تاریخ باشگاه هامبورگ است و همه ما بی صبرانه منتظر بازگشت او به آلمان هستیم.

 

این سایت خبری در ادامه نظر مدیر باشگاه هامبورگ را جویا می شود: مهدوی کیا محبوبیت زیادی نزد هواداران ما دارد و حالا که او تصمیم گرفته باز هم در کنار ما باشد درهای هامبورگ همیشه به روی او باز خواهد بود و ما با خوشحالی از حضور کیا در اینجا صحبت می کنیم، امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ بدهد.

 

این گزارش در حالی از سوی مورگن پست منتشر شد که به نظر می رسد علاقه مهدوی کیا برای خداحافظی از دنیای فوتبال با پیراهن پرسپولیس حضور او را در هامبورگ تا پایان فصل به تاخیر بیندازد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)