سرمربی رئال مادرید که پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به شدت از داوری ناراضی بود به صورت کنایه‌آمیز از داور تشکر کرد.

ژوزه مورینیو پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد و با وجود عصبانیت شدید از تیم داوری اظهار داشت: ممکن است از سوی یوفا محروم شوم، بنابراین حرفی از داوری نمی‌زنم.

وی به داوری «روکی» در دربی میلان اشاره کرد و گفت: در نیمه اول شانس این را داشتیم که بازی را 2 بر صفر کنیم. همه چیز را تحت کنترل داشتیم؛ اما نتوانستیم برنده شویم زیرا در نیمه دوم یک کارت قرمز برای ما و یک پنالتی به سود حریف اعلام شد. خودتان قضاوت کنید که آیا آن صحنه پنالتی بود یا خیر.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: یک بار به خاطر توپی که از خط دروازه رد نشد و داور آن را گل اعلام کرد دیدار نیمه‌نهایی را از دست دادم. یک بار دیگر هنگامی که په‌په پایش شکست. دو بار هم دیدارهای نیمه‌نهایی را به دلیل ضربات پنالتی از دست داده‌ام؛ در بارسلونا یک ساعت 10 نفره بازی کردیم و اینجا فقط 20 دقیقه مجبور شدیم با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهیم. لحظات بسیار سخت‌تر از این داشته‌ام و این بازی نسبت به آنها قابل قبول است.

مورینیو در خصوص «روکی» داور ایتالیایی که شب گذشته قضاوت بازی را انجام داد، گفت: ایتالیا می‌داند روکی چه داوری است. در دربی میلان که او قضاوت آن را بر عهده داشت در ایتالیا بودم؛ زمانی که مجبور شدیم تقریباً تمام زمان مسابقه را 10 نفره و بخشی از آن را 9 نفره بازی کنیم. او همچنین یک پنالتی به سود ما اعلام کرد؛ اما من ساکت ماندم. زیرا خطر محرومیت از سوی یوفا مرا تهدید می‌کند. از آنها متشکرم که در صدمین بازی من در لیگ قهرمانان هدیه خوبی به من دادند.

وی اضافه کرد: ‌ما با وجود 10 نفره شدن و تساوی یک بر یک چاره‌ای جز دفاع کردن نداشتیم. سیتی ترکیب فوق‌العاده‌ با بازیکنان تهاجمی فراوانی دارد و با یک بازیکن کمتر و نداشتن هیچ نوع هافبکی مثل اسین روی نیمکت باعث می‌شد تا چاره‌ای جز این نوع بازی کردن نداشته باشیم. تیم واقعا عالی کار کرد و با محدودیت‌هایی که داشت منطقی بازی کرد. با یک امتیاز توانستیم به دور بعد صعود کنیم. می‌خواستم در حالی که به دور بعد صعود کرده‌ایم، در آخرین دیدار مرحله گروهی به میدان برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)