خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس بعد از تساوی بدون گل این تیم مقابل اتلتیکو مادرید در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا گفت که از این نتیجه راضی نیست.

به گزارش اسکای اسپورتس، در این بازی که دیشب در خانه اتلتیکو برگزار شد، چلسی فقط دو شوت به سمت دروازه حریف داشت و تمام مدت در حال دفاع در برابر حملات میزبان بود.

مورینیو بعد از پایان مسابقه گفت: این نتیجه ای نبود که قبل از شروع بازی می خواستم، اما در عین حال هم نمی خواستم بازی برگشت را با یک گل خورده آغاز کنم. تساوی بدون گل نتیجه مثبتی برای تیمی که بازی برگشت را در خانه بازی می کند، نیست اما بد هم نیست.

وی همچنین از عملکرد دفاع چلسی در برابر حملات اتلتیکو ابراز رضایت کرد و افزود: اتلتیکو با اینکه همیشه خودش تیم های مقابل را خسته می کند، از رمق افتاده بود. تیم من عملکرد خوبی داشت و به خوبی مقاومت کرد. اتلتیکو در خانه خود تیم های میلان و بارسلونا را شکست داده بود.

مورینیو از عملکرد فرناندو تورس مهاجم چلسی هم دفاع کرد که هنگام بازگشت به باشگاه سابق خود با استقبال گرم تماشاگران روبرو شد.

سرمربی چلسی در این باره ادامه داد: برای او سخت بود و ما هم کسی را نداشتیم که بتواند به او انگیزه بدهد. به بازیکنان گفته بودم که زیاد برای حفظ توپ تلاش نکنند و سعی کنند در عرض بازی کنند. از این جهت تورس خیلی خوب بازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)