سرمربی چلسی تأکید کرد بازیکنانی که خودخواه هستند در این تیم جایی نخواهند داشت.

  •  
  •  
  •  

ژوزه مورینیو چندی پیش با کناره گیری از هدایت رئال مادرید به چلسی بازگشت تا هدایت این تیم انگلیسی را به دست بگیرد.

او در دوره پیشین مربیگری خود در استمفورد بریج به همراه چلسی دو بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.

آقای خاص در مدتی که در رئال مادرید حضور داشت، ایکر کاسیاس، کاپیتان این تیم و تیم ملی اسپانیا را به نیمکت ذخیره‌ها تبعید کرده بود. او به بازیکنان جدید خود هشدار داده که این موضوع را مورد توجه قرار داده و انتظار نداشته باشند هر بازی در ترکیب تیم باشند.

«یک موضوع را در هر باشگاهی که رفتم به تمامی بازیکنان گفتم. در تاریخی که قرار است بازیکنان چلسی را ببینم، بار دیگر آن را خواهم گفت. جمله‌ای است که همواره در دیدار نخست تیم جدیدم به همه می‌گویم. اگر شما یک بازیکن حرفه‌ای هستید، اگر خودخواه نیستید، اگر باشگاه را بالاتر از خودتان می‌دانید،‌ اگر حاضر هستید که از 100 درصد توان خود برای موفقیت باشگاه و تمامی اعضای آن استفاده می‌کنید، بدون شک باهم رابطه‌ای بسیار خوب خواهیم داشت و اگر بازیکن خودخواهی باشید و هواداران باشگاه برایتان مهم نباشند، به مشکل می‌خوریم.»

او در ادامه افزود: در برخی از تیم‌ها بازیکنانی هستند که با این قانون‌ها کنار نمی‌آیند. این درست زمانی است که مشکل‌ها آغاز می‌شوند. آن وقت باشگاه باید بین مربی و آن بازیکن مشکل ساز یکی را انتخاب کند. اگر از مربی حمایت کند،‌ آن بازیکن باید باشگاه را ترک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)