سه ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی بعد از حضور در بازی دوستانه اسپانیا مقابل اکوادور، تنها24 ساعت قبل از آغازاولین بازی چلسی درلیگ برتر به انگلیس برمی گردند.

ژوزه موریینیو سرمربی پرتغالی باشگاه چلسی ممکن است تیمش را برای اولین بازی اش در لیگ برتر، بدون فرناندو تورس، سسار اسپیلیکوئتا و خوان ماتا به میدان بفرستد.

انتظار می رود که سه ستاره اسپانیایی باشگاه چلسی تنها 24 ساعت قبل از آغاز اولین بازی این تیم در رقابت های لیگ برتر، به لندن برسند؛ چرا که آنها باید بعد از بازی دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل اکوادور سوار برهواپیما شده و به لندن پرواز کنند و از سوی دیگر چلسی در روز 18 آگوست مقابل هال سیتی اولین بازی اش در لیگ برتر را برگزار خواهد کرد.

این درحالی است که پوشش تلویزیونی بازی ها به نفع چلسی بوده و آنها یک روز بیشتر از سایر تیم های رقیب به تمرین خواهند پرداخت. دراین میان مورینیو اعلام کرده که ممکن است برخی از بازیکنان در بازی با تیم استیو بروس غایب باشند.

مورینیو در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« ترکیب اصلی تیم من دراولین بازی لیگ برتر بستگی زیادی به اوضاع بازیکنانی که در اردوهای ملی حاضر خواهند شد و یک روز قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر برای تیم ملی شان بازی خواهند کرد، بستگی دارد. »

او ادامه داد:« اگر بازیکنی به اکوادور برود و برگردد و روز شنبه در شرایطی که از یک پرواز 15 ساعته برگشته، با کم خوابی به لندن برسد و صبح روز شنبه به جلسه تمرینی بیاید، بعید می دانم که در بازی روز یکشنبه از او استفاده کنم.»

کاروان چلسی در حال حاضر در تور آسیایی است و در دو بازی دوستانه اش به پیروزی رسیده. آنها پنجشنبه در اندونزی با تیم آل استارز جاکارتا روبرو می شوند و بعد از آن به آمریکا سفر می کنند تا بقیه اردوی پیش فصلشان را دراین کشور سپری کنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)