سرمربی پرتغالی چلسی ادعا کرد در صورتی که نتواند هیچ جامی برای آبی‌پوشان لندن به ارمغان بیاورد، استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، ژوزه مورینیو اعلام کرد تصمیم دارد برای مدتی طولانی در چلسی بماند اما تحقق این امر منوط به کسب قهرمانی‌ به همراه این تیم است. آقای خاص که در دوره اول مربیگری‌اش در استمفوردبریج برای چلسی 2 بار فاتح لیگ برتر انگلیس شد، تاکید کرد اگر اتفاقی که فصل گذشته در رئال مادرید برای او رخ داد و دستش از همه جام‌ها کوتاه شد دوباره تکرار شود، آبی‌پوشان لندن را ترک می‌کند.

مورینیو در کنفرانس خبری قبل از بازی عصر امروز تیمش با هال سیتی در هفته نخست لیگ برتر به خبرنگاران اظهار داشت: اگر جام نبرم خواهم رفت، چون هدف از کار کردن در این تیم بردن جام است. DNA من تغییری نکرده و ذاتم عوض نشده است. من از آن دسته مربیانی نیستم که بدون بردن هیچ جامی باز هم 3 یا 4 سال در یک تیم می‌مانند.

مورینیو ادامه داد: در این مورد، من نیازی به این ندارم که باشگاه بگوید ما از عملکردت راضی نیستم و خداحافظ. اگر نتیجه نگیرم خودم اولین کسی هستم که خواهم گفت من هرچه در توان داشتم گذاشتم اما موفق نشدم و باید به خودم و باشگاه اجازه دهم یک چیز متفاوت را امتحان کنند.

آقای خاص افزود: احساسم به من می‌گوید که اگر بیش از اندازه برای کسب جام وسواس نداشته باشیم خودش از راه خواهد رسید که البته به ثباتی که در عملکردتان داشته باشید بستگی دارد. چلسی باید ثبات عملکردش را بیشتر کند.  در این مقطع هم تیم آماده است، هم من. زمانی که برای اولین بار هدایت چلسی را برعهده گرفتم هنوز شور و شوق داشتم که کار در تیم‌های دیگر را هم امتحان کنم و لیگ‌های دیگر را نیز ببرم. می‌خواستم با رفتن به لیگ دیگر کشورها مربی بهتری باشم اما الان دیگر بعید می‌دانم که روزی دوباره هدایت یک تیم اسپانیایی و یک تیم ایتالیایی دیگر البته به استثنای اینتر را بر عهده بگیرم.

مورینیو در خاتمه خاطرنشان کرد: آینده‌ام را در دیگر لیگ‌ها نمی‌بینم چون با چلسی رابطه‌ای قوی دارم. با این تیم یک قرارداد طولانی بسته‌ام و امیدوارم که در پایان آن بازهم بخواهم در این تیم بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)