سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلیس بعد از شکست از اتلتیکو مادرید اسپانیا و ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا به تمجید از عملکرد دروازه بان تیم مقابل پرداخت.

به گزارش ایرنا از یوفا، این دروازه بان بلژیکی که به صورت قرضی از چلسی به اتلتیکو مادرید رفته است، شاید تنها بازیکن رسمی آبی پوشان بود که از باخت دیشب این تیم خوشحال شد.

چلسی دیشب (چهارشنبه) در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا در خانه خود با نتیجه 3 بر یک از اتلتیکو مادرید شکست خورد و نتوانست به فینال برسد.

در این مسابقه ابتدا تورس گل نخست بازی را برای چلسی به ثمر رساند، اما سپس آدریان لوپز، دیه گو کاستا و آردا توران موفق شدند سه گل اتلتیکو را وارد دروازه میزبان کنند. تیبات کورتویس یکی از ستارگان اتلتیکو در این بازی بود که قبل از پنالتی دیه گو کاستا، شوت جان تری را مهار کرد.

خوزه مورینیو سرمربی چلسی گفت: همین حرکت کورتویس بود که نتیجه مسابقه را تعیین کرد.

وی توضیح داد: بازی تا قبل از این اتفاق کاملا برابر بود. نیمه نخست بیشتر در اختیار ما بود ولی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد، همان لحظه ای که دروازه بان اتلتیکو ضربه سر جان تری را مهار کرد، بعد از آن پنالتی کاستا کار را تمام کرد. به همین علت اتلتیکو جلو افتاد و روحیه گرفت.

قبل از این مسابقه گفته می شد کورتویس به دلیل توافقی که بین دو باشگاه شده است، اجازه بازی در دیدارهای نیمه نهایی مقابل تیم اصلی خود را ندارد، اما اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در روز 11 آوریل اعلام کرد، وی می تواند بازی کند.

اتلتیکو مادرید اکنون باید در فینال لیگ قهرمانان اروپا که 3 خرداد در لیسبون برگزار می شود به مصاف همشهری خود و دیگر فینالیست این رقابت ها یعنی رئال مادرید برود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)