سرمربی چلسی ادعا کرد سران تیم پیشین‌اش باید از او به خاطر اینکه شرایط حضورشان در تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی گینس را فراهم کرده تشکر کنند.

به گزارش تسنیم، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل میلان ایتالیا در مرحله نیمه نهایی جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا که این تیم را حریف رئال مادرید در بازی فینال مسابقات کرد، گفت: می‌دانید چرا رئال مادرید در این رقابت‌ها حضور دارد و اردوی پیش فصل خود را در اینجا برگزار کرده است؟ آنها اینجا هستند چون من ترتیب حضورشان در این تورنمنت را داده‌ام. با اینکه می‌دانستم ممکن است در اردوی پیش فصل دیگر با رئال نباشم، امکان حضور این تیم را در جام قهرمانان بین‌المللی آمریکا فراهم کردم.

آقای خاص که در پایان فصل گذشته رئال مادرید را ترک کرد تا دومین دوره مربیگری‌اش را در چلسی آغاز کند در توضیح تفاوت‌های میان این دوره و دوره نخست مربیگری‌اش در استمفوردبریج اظهار داشت: دوره اول (2004 تا 2007) تیمی در اختیار داشتم که میانگین سنی‌اش بالا بود و بازیکنانش در بهترین دوره و اوج حرفه‌ خود قرار داشتند. آن تیم در هر تورنمنتی که شرکت می‌کرد، آماده حمله بود و بیشتر درگیر زمان حال بود تا مسائل مربوط به آینده.

مورینیو ادامه داد: چلسی فعلی اما تیمی بسیار جوان است و اگر مارک شوارتزر را کنار بگذاریم، تیم ما میانگین سنی بسیار پایینی دارد. ما بازیکنان زیادی در فاصله سنی 20 تا 23 سال داریم، بازیکنانی که هر سال بهتر از قبل می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)