سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست تیمش مقابل رئال‌مادرید در فینال جام قهرمانان بین‌المللی ابراز امیدواری کرد که رونالدو بتواند به قهرمانی رئال‌مادرید در لالیگا کمک کند.

به گزارش تسنیم، در فینال جام قهرمانان بین‌المللی گینس که در آمریکا برگزار شد تیم فوتبال چلسی با پذیرش شکست 3 بر یک مقابل رئال‌مادرید، به عنوان نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت.

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از اتمام این دیدار گفت: آرزوی بهترین‌ها را برای رئال‌ دارم. از رئیس باشگاه گرفته تا کارمند ساده و جز، افراد بسیاری را در این باشگاه دوست دارم. برای همه آنها آرزوی خوشی دارم و خوشحالم که در مسیر درستی قرار گرفته‌اند و مشکلی ندارم که بگویم آرزوی قهرمانی کهکشانی‌ها در لالیگا را دارم.

پیش از اینکه دو تیم رئال و چلسی در فینال این رقابت‌ها به مصاف هم بروند آقای خاص در مصاحبه‌ایی کریستیانو رونالدو را «رونالدوی واقعی» ندانست و رونالدوی برزیلی را رونالدوی واقعی خطاب کرد ولی ستاره 28 ساله رئال در این بازی با 2 گلی که زد پاسخ محکمی به اظهارت مورینیو داد.

وی افزود: کریستیانو بازیکن بزرگی است و در تمام دوران حرفه‌ای‌اش گلزنی کرده است. وقتی او گل می‌زند اتفاق فوق‌العاده‌ای نیست ولی وقتی او موفق به گلزنی نمی‌شود اتفاق فوق‌العاده‌ و عجیبی است. در 3 سال گذشته رونالدو خوشحالی‌های بسیاری پس از گلزنی‌هایش داشته که برخی از آنها را با هم جشن گرفتیم و این چیزی است که در دوران حرفه‌ای‌ام حفظ کرده‌ام. امیدوارم او گل‌های بیشتری در لالیگا به ثمر برساند و کمک کند تا رئال‌مادرید به قهرمانی لالیگا برسد.

سرمربی 50 ساله چلسی تصریح کرد: تیم پیشین من در رقابتی متفاوت نسبت به رقابت تیم کنونی‌ام بازی می‌کند. آنها در لالیگا بازی می‌کنندو ما در لیگ برتر! من همیشه برای تیم‌های پیشینم آرزوی خوب دارم و حالا هم فرق نمی‌کند. شکست در بازی‌های دوستانه ملاک نیستند ولی اگر در لیگ قهرمانان اروپا از آنها شکست بخوریم آن‌وقت داستان فرق می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)