سرمربی پرتغالی رئال مادرید بازی کردن دروازه‌بان دوم تیمش را در ترکیب اصلی حق او دانست.

  •  
  •  
  •  

ژوزه مورینیو پس از پیروزی 4 بر 3 تیمش مقابل رئال سوسیداد در هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا با بیان اینکه بسیار خونسردانه با سوت هواداران در سانتیاگو برنابئو کنار می‌آید، اظهار داشت: به نظر من اینکه هواداران همراه با حمایت کردن از تیم به محض اعلام اسمم از بلندگوی ورزشگاه قبل از شروع مسابقه سوت می‌زنند، خوب است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم آنها سوت زدند زیرا کاسیاس را روی نیمکت نشاندم و چون حق دارند که این کار را انجام دهند. من این مسئله را به عنوان یکی از عواقب دور ماندن از هدفمان در لالیگا می‌پذیرم.

سرمربی پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان کرد: معتقدم بر اساس عملکردم باید تشویق شوم یا اینکه اگر کارکردم منفی بود، علیه من سوت بزنند. من فکر می‌کنم این کاملا طبیعی است.

وی در خصوص گلزنی رونالدو گفت: کریستیانو بازی بی‌عیب و نقصی ارائه داد. کاروالیو هم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و می‌داند که قرار نیست قراردادش تمدید شود.

مورینیو درباره صحنه‌ای که منجر به اخراج آدان شد، گفت: صحنه را ندیدم. همیشه در صحنه‌های مشکوک جریمه می‌شویم. در مسابقات دیگر و برای تیم‌های دیگر این صحنه‌ها تنها یک کارت زرد دارد.

وی تأکید کرد: پیش از مسابقه به آدان گفتم که ممکن است بشنوی که هواداران سوت می‌زنند، این سوت‌ها علیه من است و نه تو. هواداران و خبرنگاران با من مشکل دارند نه با آدان. به آدان احترام بسیار کمی گذاشته شده است.

مورینیو اضافه کرد: آدان 16 سال  در مادرید است، چرا نباید برای رئال بازی کند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)