موسسه حلال جهانی با ارسال نمابری به ایرنا از فدراسیون فوتبال ایران این سوال را مطرح کرده است؟ که چرا در درخواست های خود از میزبان جام جهانی 2014 برزیل برای بازیکنان موضوع غذای حلال را قرار نداده است؟

به گزارش ایرنا، روزنامه لانس برزیل روز شنبه گذشته لیستی ازدرخواست های تیم ها در جام جهانی 2014 منتشر کرد که در آن فدراسیون فوتبال فرانسه با ارسال نامه ای به کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی 2014 خواستار غذای حلال برای بازیکنان مسلمان تیم شده بود،درحالی که مسوولان ایرانی خواستار اضافه شدن نظافتچی به خدمه کمپ کورینتیانس و برعهده گرفتن کارهای نظافتی کاروان این کشور شده اند.

موسسه حلال جهانی با اشاره به اینکه فرانسوی ها در حالی خواستار غذای حلال شده اند که اکثر بازیکنان تیم ملی این کشور غیرمسلمان هستند، این سئوال را مطرح کرده است، با توجه به این که ایران کشوری اسلامی است و خود را به عنوان الگویی برای جهان اسلام مطرح می کند،آیا این برای فدراسیون فوتبال ایران زیبنده است که کشوری غیرمسلمان با حکومتی لاییک پیش از ما درخواست غذای حلال برای بازیکنانش داده است؟.

این موسسه که توسعه و گسترش استفاده از غذای حلال را یکی از اهداف خود قرار داده ، اضافه می کند: به نظر می رسد برای این سئوالات و سئوالات دیگر، مقام مسئولی برای پاسخگویی وجود ندارد و یا شاید این مقامات خود را گرفتارتر از آن می بینند که به چنین سئوالاتی که دغذغه بسیاری از ورزشکاران و مردم میهن عزیزمان است، پاسخ دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)