پرسپولیس نیوز :  یک پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از هجمه‌های بی‌دلیل برخی پیشکسوتان علیه پرسپولیس تاکید کرد که در این شرایط بهترین کمک به تیم پرسپولیس سکوت است.

 امیر موسوی‌نیا  با بیان این که یکی از دلایل عدم موفقیت های پرسپولیس در این سال ها تغییر مدیریت های پی در پی بوده است، گفت: در این سال‌ها تیم‌هایی که از نظر مدیریتی کمترین تغییرات را داشته‌اند مدعیان قهرمانی بودند و امسال نیز شک نداشته باشید این روند تکرار خواهد شد.

وی افزود: پرسپولیس با وجود هزینه‌های زیادی که انجام داده و مربیان زیادی که بر روی نیمکت خود آورده از رسیدن به قهرمانی محروم بوده که بدون شک یکی از دلایل اصلی این ناکامی‌ها، سیستم ضعیف مدیریتی باشگاه و حضور آدم‌های فاقد کارآیی بر صندلی مدیریت آن است.

موسوی‌نیا خاطرنشان کرد: اگر نگاهی اجمالی به تیم‌هایی که در این سال‌ها قهرمان لیگ شده‌اند، بیندازیم متوجه یک نکته مهم می‌شویم که آن هم ثبات مدیریتی است، تیم‌های مدعی همواره از سیستم حمایتی قوی برخوردار هستند که متاسفانه این مهم در پرسپولیس بسیار کمرنگ است.

وی در بخش دیگر صحبت‌های خود با انتقاد از یپشکسوتان پرسپولیس گفت: برخی یپشسکوتان با مصاحبه‌ها و گفت وگوهایی که انجام می‌دهند آرامش تیم را بر هم می‌زنند که باید عنوان کنم به هیچ عنوان در شان آنان نیست.

موسوی نیا ادامه داد: برخی‌ها تا بیکار می‌شوند بهترین راه کار را حضور در فضای رسانه می‌بینند و با مصاحبه‌های گاه و بی‌گاه جو تیم را بر هم می‌زنند.

مدافع راست سابق پرسپولیس گفت: پیشکسوتان اگر واقعا به فکر تیم هستند و راه کاری برای بهتر شدن وضعیت تیم دارند، با ننوشتن نامه و یا حضور در باشگاه آن را به مدیران و مسئولان انتقال دهند نه آن که مدام در رسانه‌ها مصاحبه کنند و آرامش را از تیم بگیرند.

موسوی نیا در پایان با تاکید بر این که بهترین کمک پیشکسوتان به پرسپولیس اختیار کردن سکوت است، گفت: امیدوارم با بهبود شرایط بعد از سال‌ها ناکامی دوباره روزهای خوب پرسپولیس از راه برسد و قهرمانی را با هواداران جشن بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)