مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته استیناف گفت: دبیر رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال در جایگاهی نیست که رای کمیته استیناف را انکار کند.

 

عباس موسوی عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در خصوص تغییر رای رضایی و نصرتی در حالی که روی خط برنامه ورزش و مردم آمده بود، گفت: کمیته انضباطی به 2 ماده 22 و 42 رجوع کرده است.

به اعتقاد من بند یک ماده 42 اصلا ارتباطی با حرکات شیث رضایی و محمد نصرتی نداشته و هنگامی که کمیته انضباطی به این نتیجه رسید که مستنداتی در این زمینه ندارد این رای را صادر کرد. همچنین مدتی بحث منشور اخلاقی را مطرح کردند که این مورد نیز با ایراد کارشناسان روبه رو شد.

عضو کمیته استیناف تاکید کرد: اگر بازیکنی مرتکب 2 عمل خلاف شده باشد نمی‌توانیم یک مورد آن را در نظر بگیریم. این رای باید در اختیار جامعه حقوقی قرار داده شود. هر چند که رای قطعی و معتبر است اما اعتقاد دارم مصاحبه‌ای که علیپور انجام داده درست نیست چون ایشان در جایگاهی نیستند که بخواهند در این زمینه صحبت و رای کمیته استیناف را انکار کنند.

موسوی افزود: خواهش من این است که علیپور و مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه دقت کنند و هر صحبتی را مطرح نکنند. ما مستقل کار می‌کنیم و به هیچ عنوان تحت تاثیر تمایلات افراد قرار نمی‌گیریم. مطمئن باشید غیر از تکلیف و آئین نامه انضباطی هیچ توصیه‌ای را پذیرا نخواهیم شد.

وی گفت: بند یک ماده 42 کاملا به تخلفاتی است که در بحث غیر فوتبالی به آن پرداخته می‌شود. ما نمی‌توانیم فراتر از آئین نامه یک شخص را تنبیه کنیم و مبادرت به اعلام مجازات کنیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)