پرسپولیس نیوز : چهارمین شب جام ستاره ها، دوشنبه شب در مجموعه سبز ولنجک ادامه پیدا کرد و تیم‌های پیشکسوتان پرسپولیس و موسیقی حریفان خود را شکست دادند.

مسابقات با سوت سعید مظفری زاده راس ساعت 22 بین تیم های هنرمندان ستاره و پیشکسوتان پرسپولیس آغاز شد. در اولین مسابقه پیشکسوتان پرسپولیس 3 بر یک هنرمندان ستاره را شکست داد و در دومین بازی تیم موسیقی با نتیجه 6 بر 3 رینوزیت را برد.

احسان علیخانی، پژمان بازغی و مهدی ماهانی آماده در زمین مسابقات حضور داشتند و در تیم مقابل سعید نعیم آبادی، علیرضا امامی فر و بهروز سلطانی حضور داشتند.

اولین گل تیم پرسپولیس را سعید نعیم آبادی در دقیقه 5 بازی زد، سهراب انتظاری در دقیقه 23 دومین گل را به ثمر رساند و در نهایت در دقیقه 40 بازی علی مهماندوست سومین گل را وارد دروازه حریف کرد.

تک گل تیم هنرمندان ستاره را کاظم محمدی در دقیقه 18 وارد دروازه پرسپولیس کرد و نتیجه بازی 3-1 به پایان رسید.

در بازی دوم تیم موسیقی به مصاف رینوزیت رفت. در تیم ستارگان موسیقی همایون شجریان، رضا یزدانی، مازیار فلاحی، علی لهراسبی، پژمان جمشیدی، همایون نصیری و امیر شاملو بازی می‌کنند. بازی دوم راس ساعت 23 آغاز و پس از رقابتی پرگل بازی با نتیجه 6-3 به پایان رسید.

مهدی شیری(9 و 26)، سهراب پور ناظری(18)، امیر شاملو (27) و پژمان جمشیدی (31 و 40) گلزنان تیم موسیقی بودند. همچنین شاهین عبداللهی(17)، محمد سرلک(29) و پویان فیال(36) گلهای تیم رینوزیت را به ثمر رساندند.

در پایان از طرف شرکت‌های ساعت آیس واچ و رینوزیت هدایایی به بهترین بازیکنان اهدا شد. جام ستاره ها با قضاوت سعید مظفری زاده و نظارت هانی پاک سیما و محمد رضایی پور برگزار می‌شود.
 در سومین شب بازیها نیز منتخبین جام جهانی 1998 فرانسه برابر تیم پدر خوب به تساوی دو بر دو دست یافت و در بازی دوم پیشکسوتان استقلال به مصاف تیم پاراگ رفتند و این بازی هم 4 بر 4 به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)