پرسپولیس نیوز : در حالی که وزارت ورزش و جوانان به خاطر دغدغه های مهمتر هیچ قصدی برای ایجاد تغییرات در باشگاه پرسپولیس را ندارد، برخی افرادی که به دنبال منافع شخصی و رسیدن به پست و مقام هستند بحث تغییرات در این باشگاه را مطرح و حتی جایگاه شان در کادر مدیریتی آینده سرخپوشان مشخص کرده اند.

بحث ایجاد تغییرات در باشگاه پرسپولیس در شرایطی مطرح شده است که تیم فوتبال تحت مدیریت محمد رویانیان در صدر جدول رده بندی لیگ قرار دارد و هواداران این تیم از این موضوع خرسند و شادمان هستند. حال سوال اینجاست که آیا محمود گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان مرتکب اشتباهی می شود که در چنین شرایطی باشگاه صدرنشین لیگ را دچار تغییراتی کند که تبعات زیادی برای این تیم خواهد داشت.

علی دایی قبلا اعلام کرده بود که با رفتن محمد رویانیان او هم در پرسپولیس نخواهد ماند. سوال دوم این است که آیا وزارت ورزش و جوانان حاضر می شود تیمی که در صدر جدول است را با تغییراتی که لازم نیست وارد چالشی بزرگ کند و به احساسات میلیونها هوادار این تیم که از صدرنشینی خوشحال هستند بی توجهی کند؟ قطعا محمود گودرزی که نخستین روزهای وزارت خود را سپری می کند نمی خواهد خودش را مقابل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس قرار دهد و احتمال سکوهای ورزشگاه را هم علیه خودش کند.

با این حال یکی از نزدیکان وزارت ورزش در گفتگو با مهر با تاکید بر اینکه محمود گودرزی و مجموعه اش تمایلی بر ایجاد تغییرات در باشگاه پرسپولیس ندارند، عنوان کرد وزارت ورزش دغدغه های بزرگتر از باشگاه پرسپولیس دارد و هنوز هیچ بحثی در این مورد مطرح نشده و جلسه ای هم میان طرفین برگزار نشده که گودرزی بخواهد تصمیمی در این مورد بگیرد.

از وزیر ورزش و جوانان هم که چهره ای دانشگاهی است و رفتارش باید سرلوحه کار سایر مدیران و مسئولان قرار بگیرد انتظاری غیر از این نیست که ابتدا با مدیران و مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه بگذارد و حرف‌هایشان را بشنود و بعد از آن تصمیم به تغییرات احتمالی یا ابقای آنها بگیرد. به همین دلیل بعید است که گودرزی دست به تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس بزند. مگر اینکه برخی افراد دیگر برای وزارت ورزش تصمیم بگیرند و به گودرزی تحمیل کنند!

اما چرا طی روزهای گذشته و خصوصا امروز چهارشنبه خبر تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس پررنگ تر از قبل مطرح شده شاید به خاطر منفعت طلبی برخی نزدیکان به این باشگاه است که برای خودشان پست تعریف کرده اند و حتی مدیرعامل باشگاه را هم تعیین کرده اند. ندادن وقت ملاقات از سوی وزارت به مدیران پرسپولیس هم این زمزمه ها را تشدید کرده است. آیا منطقی به نظر می رسد که در فاصله کمتر از چهار ماه به پایان لیگ تیمی که در صدر جدول است را وارد بحران کرد؟ آیا منطقی به نظر می رسد که مدیرعاملی بیاید و تعهدات میلیاردی رویانیان را برعهده بگیرد؟

به نظر می رسد برخی منافع شخصی و تسویه حساب هایی که با رویانیان می خواهد صورت بگیرد، دلیل اصلی مطرح شدن تغییرات در باشگاه پرسپولیس است. هر چند رویانیان بارها تاکید کرده می خواهد از این باشگاه برود اما تا زمانی که وزارت ورزش و جوانان در مورد این باشگاه تصمیم گیری نکند، هیچ فرد دیگری نمی تواند تغییرات را ایجاد کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)