پرسپولیس نیوز : وزیر ورزش و جوانان گفت: این تیم‌ها درآمدی ندارند که بخواهند در پایان سال، این همه مالیات انباشته داشته باشند.

مسعود سلطانی فر درباره شرایط مالی پرسپولیس و اعتراض طاهری اظهار داشت: تا اینجای کار حامیان مالی هر کمکی لازم بوده و متعهد شده بودند را انجام داده‌اند. من با رییس سازمان صدا و سیما هم صحبت کردم تا هر چه سریع‌تر موضوع حق پخش حل شود. به آقای داورزنی هم گفته‌ام که موضوعات این دو باشگاه را در صدا و سیما پیگیری کنند. داریم مسائل‌شان را با سازمان مالیاتی پیگیری می‌کنیم چون بخشی از این بدهی، بدهی مالیاتی است که به خاطر عدم ارائه تراز مالی و نبود اساسنامه به صورت علی الراس، برایشان مدام انباشته شده است. یعنی این مالیات‌ها واقعی نیست.

وی افزود: این تیم‌ها درآمدی ندارند که بخواهند در پایان سال، این همه مالیات انباشته داشته باشند. پس باید این مسائل را حل کنیم. باید این دو باشگاه را با شخصیت دو باشگاه مدیریت کنیم.

وزیر ورزش درباره احتمال کمک مالی به استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: بدترین شکل کمک این است که من بگویم مجمع را رها کنید، به حساب باشگاه هم توجهی نکنید، فعلا این 5 میلیارد را بگیرید، تا کارتان راه بیفتد. این، بدترین شکل مدیریت این دو باشگاه است. این همان سوپرمارکتی اداره کردن است. من فکر می‌کنم این دو باشگاه را نباید سوپرمارکتی اداره کنیم. بلکه باید مثل دو شرکت یا دو بنگاه اقتصادی اداره کنیم. به هر حال هرگاه حال این دو باشگاه خوب باشد، حال فوتبال ملی هم خوب است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)