پرسپولیس نیوز : همزمان با تغییر موضع علی پروین،‌ خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش و جوانان مطالبی علیه وی منتشر کرد.

علی پروین یکی از افرادی بود که مشکلی با برکناری رویانیان نداشت و با سیاست های وزارت ورزش همراه بود اما ناگهان تغییر موضع داد و ضمن حمایت از رویانیان اعلام کرد عباسی و سجادی باید جلوتر از رویانیان بروند.

این مصاحبه کافی بود تا وزارت ورزش به طور غیر مستقیم واکنش نشان دهد. خبرگزاری برنا کمی بعد مطالب مختلفی علیه علی پروین منتشر کرد؛ از بازنشر مصاحبه قدیمی و یادداشت تا مصاحبه با هاشمی طبا در این مورد.

این خبرگزاری که وابسته به وزارت ورزش و جوانان است، مصاحبه ای از پروین در فروردین ماه 91 منتشر کرد که در آن از عباسی به شدت تمجید کرده بود و مصاحبه اخیر وی را مصداق رنگ عوض کردن دانست.

در یادداشتی دیگر با تیتر "سلطان الوان" نسبت به رفتارهای دوگانه پروین در طول فعالیت خود انتقاد شده است.

در بخشی از این مطلب آمده است:‌«همین امروز و فردا که مدیرعامل جدید پرسپولیس معرفی شود، می‌توانید منتظر عکس‌های دونفره او با پروین باشید که سلطان با لبخندی بر لب به سردار پشت کرده و رو به دوربین از شایستگی‌ها و توانایی‌های کامبوزیا می‌گوید و او را بهترین فرد برای مدیریت پرسپولیس می‌داند. رفتارهایی اینچنین البته از سلطان مسبوق به سابقه است. رفتارهایی که او در زمان تأسیس تیمی چون استیل‌آذین با بچه‌محل سابق خود یعنی حسین هدایتی انجام داد و بلایی به سر آقای عابربانک آورد که هدایتی از سرمایه‌گذاری در فوتبال پشیمان شد، مصداق روشنی از این انگاره است که پروین همیشه به سمتی غش می‌کند که در آن پول ومنفعت خوابیده.»

این خبرگزاری همچنین مصاحبه ای با هاشمی طبا در مورد صحبت های پروین انجام داده و رئیس سابق سازمان تربیت بدنی نیز پاسخ داده است: «صحبت‌های آقای پروین نظر شخصی ایشان بوده، اما در کل این مباحث را متوجه نمی‌شوم.»
 

نکته جالب میزان آشنایی خبرگزاری طرفدار وزارت ورزش با ورزش و فوتبال است جایی که خبرنگار آن گاف عجیبی می دهد و 2 جایگاه به تعداد جایگاه های ورزشگاه آزادی اضافه می کند! در این مطلب جایگاه طرفداران دو آتشه پرسپولیس در آزادی جایگاه 38 معرفی شده است در حالی که این ورزشگاه 36 جایگاه بیشتر ندارد! «ما اهل كوفه نیستیم، علی تنها بماند! این آوای نوستالژیك كه برگرفته از یك تك‌مضراب فولكلوریك حماسی و مذهبی است، شعار معروفی است كه هواداران پرسپولیس در اوایل دهه 70 در حمایت از علی پروین سر می‌دادند؛ شعاری كه سكوهای جایگاه 38 خاستگاه آن بودند و واكنشی بود به خبر جعلی سفر علی پروین به جده برای نشستن روی نیمكت مربیگری الاتحاد عربستان! خبری كه از بیخ و بن غلط و پاتكی بود كه سلطان به‌مدد رفقایش درمقبال فشار موجود آن روزها برای كنار زدنش از پرسپولیس مطرح کرد. دروغی بزرگ كه بعد از برتری پرسپولیس در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل نماینده عربستان در رقابت‌های جام در جام آسیا، ازسوی برخی از روزنامه‌نگاران منتسب به پروین رسانه‌ای شد و چون در آن زمان خبری از رسانه‌های پرتعداد ورزشی و البته اینترنت نبود، هرگز جعلی بودن آن فاش نشد تا سلطان بر سر هواداران منت گذارد و در ایران بماند و همچنان روی نیمكت پرسپولیس جلوس و با ادبیات چاله‌میدانی‌اش همه را مستفیض كند! از آن عكاس قدیمی كه همچون بادی‌گارد همیشه پشت سر او قرار داشت و سال‌ها بعد در قامت خبرنگار در كوالالامپور به اسم پروین یك آبروریزی بزرگ ایجاد كرد تا وحید قلیچ و البته حسین شلغم! »

 

البته این خبرگزاری هنوز بی خیال تغییر مدیریت پرسپولیس نشده و جدیدترین گزینه اش برای مدیرعاملی پرسپولیس را عباس انصاری فرد معرفی کرده است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)