پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: تا هفته آینده مشخص می‌شود که پرسپولیس به شرکت ملی صنعتی واگذار می‌شود یا نه.

عباس انصاری‌فرد در خصوص واگذاری باشگاه پرسپولیس به شرکت ملی صنعتی گفت: بحث اجاره در این میان مطرح نیست و بحث در اختیار داشتن مطرح شده چرا که قرار است ساختارسازی در این باره صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بحث وزارت ورزش این است که متقاضیان چند ساله پرسپولیس را در اختیار داشته باشند و این شرکت هم برای 5-6 سال قصد دارد پرسپولیس را در اختیار داشته باشد البته تا جایی که من می‌دانم وزارت ورزش به دنبال این است که به صورت دائم پرسپولیس را واگذار کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌هایی از سوی این شرکت برای باشگاه پرسپولیس وجود دارد، خاطرنشان کرد: به هر حال آنها یک بنگاه اقتصادی، ورزشی هستند و برنامه‌های خوبی هم دارند، ساختارسازی و اقتصادی شدن باشگاه از برنامه‌های این شرکت است و فکر نمی‌کنم که مشکلی در این باره وجود داشته باشد چرا که صفر تا 100 باشگاه پرسپولیس در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان هم موضع مثبتی در این باره دارد و فکر می‌کنم تا هفته آینده مشخص شود که چه اتفاقی در این زمینه خواهد افتاد.

 

ی در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت در نظر دارد تغییراتی در هیئت مدیره و مدیریت باشگاه پرسپولیس به‌وجود بیاورد یا نه، یادآور شد: این شرکت در نظر دارد به صورت تقریبا دائم باشگاه پرسپولیس را تحت پوشش خود قرار دهد و طبیعی است که بخواهد هیئت مدیره باشگاه را خودش انتخاب کند و این هیئت مدیره نیز مدیرعامل باشگاه را انتخاب خواهد کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا  قرار است او دوباره مدیرعامل این باشگاه شود، تصریح کرد: من فقط وظیفه داشتم برای کمک به باشگاه پرسپولیس این شرکت را به وزارت ورزش معرفی کنم و این کار را هم انجام دادم. اینکه حالا هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس را چه افرادی تشکیل دهند را من نمی‌دانم.

انصاری‌فرد در خصوص سابقه این شرکت در امر سرمایه‌گذاری در ورزش نیز خاطرنشان کرد: شرکت صنعتی ملی از تشکیلات بسیار قوی برخوردار است و در امر اقتصادی بسیار موفق بوده است. افرادی که قرار است از سوی این شرکت به باشگاه پرسپولیس بیایند اکثر ورزشی و کار بلد هستند و خیلی از آنها را اهالی ورزش می‌شناسند. از حالا می‌توانم این قول را به هواداران پرسپولس بدهیم که چنانچه این امر تحقق پیدا کند خیلی از مشکلات این باشگاه برای چند سال حل خواهد شد.

وی درباره تغییرات احتمالی در باشگاه پرسپولیس گفت: احتمال می‌دهم وزارت ورزش با شرکت گروه صنعتی ملی توافق نهایی کند و در این صورت تغییرات زیادی را در باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود با این تفاوت که این تغییرات دائمی خواهد بود.

انصاری‌فرد در پایان با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس از بحث خصوصی‌سازی خارج شده تصریح کرد: الآن بحث فرهنگی باشگاه مطرح است و مقوله‌های فرهنگی در قالب خصوصی‌سازی نمی‌روند قرار است مجلس هم این مسئله را تأئید کند و فکر نمی‌کنم مانعی در واگذاری این باشگاه وجود داشته باشد چرا که همه به دنبال این هستند که پرسپولیس خصوصی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)