مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا مولايي بدنساز پرسپوليس درباره بهتر شدن وضعيت دوندگي بازيكنان اين تيم در سه چهار مسابقه اخير مي‌گويد: «حقيقت اين است كه ما قبلا هم خوب مي‌دويديم اما چون در 3-2 بازي خوب نتيجه نگرفتيم و در دقايق آخر گل خورديم به اين مساله پرداختند كه مشكل دوندگي و بدني وجود دارد.»


وي ادامه مي‌دهد: «مي‌توانم بگويم قبل از بازي با ملوان بچه‌هاي تيم ما به 3-2 شقه تقسيم شده بودند. حرف از كم‌فروشي نمي‌زنم اما عده‌اي كمتر از بقيه مي‌دويدند و فشار تيم روي دوش برخي نفرات خاص بود. فوتبال يك كار گروهي است و در بين 11 نفر حتي اگر يك نفر كم بگذارد شرايط تغيير مي‌كند. با اين حال ما اول فصل پايه خيلي خوبي گذاشتيم و همين باعث شد مشكلي نداشته باشيم.»

 

وي درباره بازگشت موفق مصدوماني مثل رضايي، نوروزي، بادامكي و … مي‌گويد:

 

«خب ما هيچ وقت به مصدومان‌مان استراحت نمي‌داديم و همزمان با فيزيوتراپي فشار كاملي روي بدن‌هايشان مي‌آورديم، فاكتور هوازي فاكتور فراري است. ما خيلي زود نرم دوي را شروع مي‌كرديم و براي بازگشت به موقع بازيكنان برنامه منظمي داشتيم.»

 

مولايي مي‌گويد: «قبل از بازي با نفت خيلي‌ها مي‌گفتند اين تيم، تيم دونده‌اي است و پرسپوليس مقابل نفت به مشكل برمي‌خورد اما اگر فيلم بازي را ببينيد مشخص مي‌شود كه بچه‌هاي ما حريف را در زمين خودش نگه داشتند و توپ در اختيار ما بود. اين مساله نشان‌دهنده آمادگي جسماني بالاي تيم ماست وگرنه چطور تيمي مي‌تواند 90 دقيقه از زمين حريف پرس كند و توپ در اختيارش باشد.»

 

بدنساز پرسپوليس درباره وقفه بعدي ليگ هم مي‌گويد: «خب كار ما دوباره خراب مي‌شود. البته اگر بازيكنان ما در تيم ملي بازي كنند خوب است اما مي‌روند در اردو بد تمرين مي‌كنند، اصلا بازي نمي‌كنند و ناآماده برمي‌گردند. الان ما بازيكن را در شرايط مسابقه تحويل تيم ملي مي‌دهيم و در موقعيت خارج از مسابقه و با روحيه‌اي بد تحويل مي‌گيريم.»

 

وي ضمن اشاره به اينكه بازيكنان پرسپوليس بعد از بازي با استقلال به اين خودباوري رسيده‌اند كه بايد تا دقيقه 90 بدوند مي‌گويد: «برخي از اهالي مطبوعات در مدتي كه ما نتيجه نمي‌گرفتيم انتقادات غيركارشناسانه‌اي به تيم و وضعيت بدني‌مان وارد مي‌كردند اما مي‌خواهم از آنها بپرسم حالا كه ما 4-3 بازي است نتيجه گرفته‌ايم حتما در فاصله 5-4 روزه بين بازي با استقلال و بازي جام حذفي جادو كرديم كه همه چيز تغيير كرد؟ ما مقابل استقلال هم 90 دقيقه دويديم، چطور تيمي كه مشكل بدني دارد 45 دقيقه حاكم مطلق ميدان است؟»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)