مرجع خبری پرسپولیس : گفته مي‌شود علي دايي به خاطر افت بدني پرسپوليس در فاصله دقايق 70 تا 90 از مولايي خواسته تا از بازيكنان تست چربي بگيرد، كاري كه پيش از فصل دو بار، قبل و بعد از دوره بدنسازي انجام شده بود.

 

البته مولايي مي‌گويد: «به درخواست علي آقا اين تست را انجام مي‌دهيم. انجام اين تست و نتيجه‌اش به ما كمك مي‌كند تا ميزان آمادگي بازيكناني كه تمرين مي‌كنند يا حضور مستمري در بازي‌ها دارند را بدانيم. اتفاقا اين كار خوبي است و فكر نمي‌كنم مشكلي وجود داشته باشد كه هر 8-7 هفته يك بار اين كار را انجام دهيم.»

 

اما مولايي افت بدني پرسپوليس را قبول ندارد و به‌شدت آن را رد مي‌كند. بدنساز پرسپوليس با دلايل فني و مشاهداتش در اين‌باره توضيح مي‌دهد: «تيمي كه در طول بازي 8-7 موقعيت گل مي‌سازد مشكل بدني ندارد.


 

اينكه در دقيقه 90 گل مي‌خوريم ربطي به مشكل بدني ندارد. اگر موقعيت‌هاي حريف در دقايق 70-60 به بعد شكل مي‌گرفت اين ايراد را وارد مي‌دانستم اما شما نگاه كنيد كه موقعيت‌هاي خيرخواه در چه دقايقي ايجاد شد. بعد ببينيد كه تيم ما در 20 دقيقه پاياني چند موقعيت صددرصد گلزني داشت و پاس چندتا.»

 

مولايي ادامه مي‌دهد: «مي‌توانيد با آناليز دقيق بازي جواب اين سوال‌ها را پيدا كنيد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از برنامه مستر كوچ ببينيد هر بازيكن پرسپوليس چه ميزان دوندگي داشته است.»

 

وي مي‌گويد: «من فكر مي‌كنم گلي كه خورديم فقط روي غافلگيري بازيكنان‌مان بود وگرنه مشكل بدني در تيم وجود ندارد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)