سکوبرت هنوز مصدوم است
مرجع خبری پرسپولیس : محمدرضا مولايي مربي با تجربه و پرتلاش بدنسازي تيم فوتبال پرسپوليس كه نقش بسزايي در آمادگي بدني بازيكنان اين تيم دارد، در گفت و گويي به نكات قابل توجهي اشاره كرد.


ارزيابي شما از نظر آمادگي بدني بازيكنان چيست؟

همه ديدند كه بازيكنان ما از نظر قدرت بدني و آمادگي جسماني سرتر از تيم اسپارتاپراگ بودند. مخصوصا نيمه دوم، تيم ما خيلي سرحال‌تر ظاهر شد و اين نكته براي ما جاي اميدواري دارد.

 

تيم در حال حاضر خوب است، اما اين آمادگي تا چه زماني تداوم دارد؟

 

ما در تلاش هستيم كه بتوانيم طي برنامه‌اي حساب شده اين شرايط بدني بازيكنان را حفظ كنيم تا در مسابقات متعدد با افت بدني مواجه نشوند.

 

آيا در نيم فصل دوم بدنسازي داشتيد؟

ما اول فصل خوشبختانه اصول پايه‌اي بدنسازي را به خوبي در تيم اجرا كرديم و مطمئنا تيمي كه پايه را خوب كار كرده باشد در نيم فصل، نيازي به بدنسازي مجدد ندارد. در نيم فصل، ما تنها يك سري ساختارها و سرفصل‌ها را تمرين مي‌كنيم تا بتوانيم با كارهاي تركيبي، بچه‌ها را در شرايط كنوني نگه داريم و فكر مي‌كنم بهترين كار را هم ما انجام داديم، چون اگر مي‌خواستيم در نيم فصل كار بدنسازي انجام دهيم، يك كار بيهوده بود و خستگي مفرط به سراغ بچه‌ها مي‌آمد و يقينا بدنسازي دوباره فشار فراواني روي بدن بازيكنان ايجاد مي‌كرد.

 

سكوبرت دوباره مصدوم شد؟!

خوشبختانه مصدوميت قبلي را ندارد اما روز گذشته در يك صحنه، با تكل مواجه شد و با مصدوميت جزيي روبرو گرديد و ما امروز تمرينات بي‌هوازي را روي او انجام داديم.

 

تيم اسپارتاپراگ در ديدار برابر پرسپوليس به شيوه‌هاي مختلفي روي آورد و در نهايت به بازي قدرتي پرداخت، نظر شما چيست؟

تيم‌هاي اروپاي شرقي فوتبالي با شيوه قدرتي را در دستور كار خود دارند اما جالب اينكه وقتي آنها به اين روش روي آوردند، در برابر بازيكنان آماده ما كم آورده و در پايان، بازي را واگذار كردند و ما خيلي اميدواريم بتوانيم در بازي‌هاي بعدي نيز اينچنين ظاهر شويم. كار ما از الان صد برابر سخت‌تر شده، چرا كه بايد بتوانيم اين شرايط آمادگي بدني بازيكنان را حفظ كنيم.

 

آيا بازيكنان پرسپوليس توان مسابقات فشرده را دارند؟

توان بازيكنان ما در حال حاضر بالاست و آنها مي‌توانند حتي يك بازي 120 دقيقه‌اي كامل را انجام دهند و از سويي قادرند، هر 4 تا 5 روز، يك مسابقه برگزار كنند.

 

در مورد بازي با زنيت چه نظري داريد؟

من فكر مي‌كنم اگر با همان توان و قدرت و يك بازي حساب شده در برابر اين تيم ظاهر شويم، به راحتي مي‌توانيم آنها را شكست دهيم، چرا كه بچه‌ها از روحيه بسيار بالايي سود مي‌برند و يقينا پس از برد زنيت، به فينال راه خواهيم يافت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)